Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Pohjaonginta jigipäällä täkykalan palalla - kalastonhoitomaksu ?

Started by goozer, Today at 16:28:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

goozer

Tarkotus lähteä kaverin kanssa kuhaa pohjaonkimaan niin tietääkö kukaan tarvitseeko tuolla setillä maksaa kalastonhoitomaksu?

Pohjaonginta/pilkkiminen kuuluu jokamiehen oikeuksiin, mutta entäpä kun syötiksi isketään kalan pala ja päänä käytetään isoa jigipäätä, että päästään syvälle?

JuP3

Jos kela+vapa setillä voi kalastaa heittämällä niin vaatii kalastonhoitomaksun, mutta jos peruspilkkivapa niin jokaisenoikeus eikä väliä mitä uittaa.

Reilusti kalastusta, jo vuodesta 1927. P-KUK