Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Fladenin halpalusikat!!!

Started by Aleksi_Kalamies, July 17, 2003, 19:46:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Aleksi_Kalamies

Olin kaupassa yksi päivä ja sain rahasta takaisin 4 €.
Ajattelin mennä katsomaan jos sillä saisi jonkun uistimen.
Katsoin ja katsoin,kunnes löysin 2 €(<----2€!!!Uskomattoman halpa,eikä edes alennus!) Fladenin lusikan.Ostin saman tien kaksi ko.uistinta.
Ne olivat 30g lusikoita,jossa oli keskellä ylhäällä hologrammitarra,ja reunassa yleensä värit.

En ajatellut saavani sillä yhtään kalaa,koska se oli niin halpa ja...No tiedättehän te.

Yhtenä päivänä sitten menin kalaan.Kokeilin monia uistimia,eikä tullut kalaa kun 30 min olin heitellyt.Ajattelin kokeilla sitä uistinta,ja ensimmäisellä heitolla nappasi,sellainen puolen kilon.
Olin ymmälläni.Ajattelin että se olisi ollut sattumaa.
Sitten heittelin vielä vähän aikaa,ja niin sain 6 haukea lisää!
Se ei voinut olla sattumaa,en tiedä johtuiko kelistä vai väristä vai mistä,mutta se pelitti!
Suurin hauista oli 2,9kg joten oletteko te kokeillet ko.uistinta jos tiedätte mitä uistinta tarkoitan?
Kuulostaa ehkä Flying Lure-mainokselta,mutta totta koko juttu!

j.s

mietin just mielessä, että kuulostaa flying lure mainokselta ennen kuin olin lukenut sen, mutta hieno juttu.

hauki rules

Tuolta tallinasta sadamarketista saa semmosii lippoi kokoa 5 ja ne makasaa vaa 2 euroa<--- whoa!

sitten ne voi tinkii viel 1 euron hintasiksi!

eli 4 euroa    2 euoroa!
kaislikossa suhisee

j.s

mä taas ostin elmo sportista imatralta 4 lippaa hintaan 6.50e.

Masa

mullakin on pari tollasta.. luulisin että ihan samanlaista... nistä on ainakii lähtenyt maalit tosi helposti... mut muuten voi olla että on hyvä peli..aika vähällä käytöllä ovat olleet..
Luulisin...

Jesse^

Minullakin on yksi aivan pieni, mutta hyvässä kunnossa on pysynyt. Tosin en ole kyllä paljoa kerennyt käyttää...Oikeastaan vain uinnin olen kokeillut.:)
Kalastus ei ole harrastus, vaan elinehto.

BETE

Ainaski noi fladenin lipat on erinomaisia  ;)

Ukkometso

Enpä muista merkkiä mutta Oulun Kärkkäisellä oli myytävänä sellaisia Lotto kopioita. Ja kun oltiin tuossa äskön kalassa niin noin puoli tuntia kerkes tyttöystäväni kokeilla erinlaisia uistimia. Ja tällä ns. halpis uistimella napsahti 2.510 kilon säynävä. Ja itse ongiskelin madolla vierästä ja syönti oli aika heikkoa.
Elämä ei ole pelkkää shampanjaa ja juhlia, mutta siihen pitää pyrkiä.

jaba88

joo,fladenin lipat ja lusikat voi olla toimivia mutta vaappuihin en siltä merkiltä sortuisi,esim.serkullani on yksi fladenin kirjolohta muistuttava n.6cm vaappu joka ei ui ollenkaan,se vaan lilluu vauhdista riippumatta.

Fladen Fishing

Quote from: jaba88joo,fladenin lipat ja lusikat voi olla toimivia mutta vaappuihin en siltä merkiltä sortuisi,esim.serkullani on yksi fladenin kirjolohta muistuttava n.6cm vaappu joka ei ui ollenkaan,se vaan lilluu vauhdista riippumatta.

Kävin äsken ostamasssa tuommoisia fladenin vaappuja, kun ne olivat halpa-hallissa tarjouksessa. Viisi vaappua sai 10 eurolla. En ole vielä kerennyt testata nuita vaappuja, mutta tässä lähiaikoina menen niitä testimään, toivon, että ne kuitenkin minulla uivat kunnolla. Onko muuten tuo serkkusi saanut tuolla vaapulla yhtään kalaa...??

PS. Mulla on tuommonen yks fladenin "spinnare" -lippa, joka ei pyöri lainkaan, vaikka olen yrittänyt suoristaa sitä. Sainkin sen suoraan, mutta se ei kertakaikkiaan vaan pyöri... Oon yrittänyt uittaa sitä, mutta vauhdista riippumatta se lippa ei ala pyöriä!! Mikä neuvoksi???

Fladen Fishing

Quote from: jaba88joo,fladenin lipat ja lusikat voi olla toimivia mutta vaappuihin en siltä merkiltä sortuisi,esim.serkullani on yksi fladenin kirjolohta muistuttava n.6cm vaappu joka ei ui ollenkaan,se vaan lilluu vauhdista riippumatta.

Kävin äsken ostamasssa tuommoisia fladenin vaappuja, kun ne olivat halpa-hallissa tarjouksessa. Viisi vaappua sai 10 eurolla. En ole vielä kerennyt testata nuita vaappuja, mutta tässä lähiaikoina menen niitä testimään, toivon, että ne kuitenkin minulla uivat kunnolla. Onko muuten tuo serkkusi saanut tuolla vaapulla yhtään kalaa...??

PS. Mulla on tuommonen yks fladenin "spinnare" -lippa, joka ei pyöri lainkaan, vaikka olen yrittänyt suoristaa sitä. Sainkin sen suoraan, mutta se ei kertakaikkiaan vaan pyöri... Oon yrittänyt uittaa sitä, mutta vauhdista riippumatta se lippa ei ala pyöriä!! Mikä neuvoksi???

Fladen Fishing

Anonymous

Aleksi_kalamies: Mikä järvi ja minkä värinen se oli? Jos vaikka uskaltais mennä joskus ostaan ja koittaan.  :wink:

Anonymous

Joo noi fladenin vaaput on ihan kellistä. Itelläni on jokunen...  :lol:

HalDi

Tuo Fladen Fishing kysyi tossa, että mikä neuvoksi, niin taidampa siteerata yläasteen matikanopettajaani:
"Mä heitin ne  :twisted: elevettiin!"   (viimenen sana nopeasti lausuttuna!)
Teinismi alas! Irti kapinallisten ikeestä!

lykra

Nojuu enpä välttämättä noihi fladenin lusikoihi koskis ku tikunpäällä
tosin kerran ostin sellasen fladenin kopio loton ja sain sillä kyllä yhen kirrenkii mutta noi lusikat&vaaput ei oikee kolaha
><((((*> Ei se aina lähe <*))))><

fat man doo

Quote from: perzajos tässä on kyse minun tietämästä fladenista niin ne vaaput on ainaki tosi hyviä. kaverilla on 1 fladenin Conrad Barramundi papukaija väriys ja on ihan ylivoimainen hauki/kuha peli.
:?:

http://www.fladenfishing.se/webshop.html

Nyt puhuttiin niistä halpahallivaapuista. conradi on ihan hyvä(hauelle varsinkin), mutta ne halppisvaaput... ihan toista luokkaa :x  :D

HalDi

Jaa, mä oon käsittäny, että Fladen ei valmista lainkaan hyviä kuvia... Oho, olipa jyrkästi sanottu... Tietysti tarkotan, että ei valmista, ku näitä säälimättömiä halppiksia.

Mutta näistä näytetään kyllä olevan hyvin erimieltä kaikkialla. Mä oon näissä aina huonommalla puolella muutenki...
Teinismi alas! Irti kapinallisten ikeestä!

suspi

fladenin reflex kopiot on ihan paskoja!!!! lehti ei pyöri.