Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Silikoni

Started by miksa, April 16, 2002, 07:39:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

miksa

Moi.
Onko kenelläkään tietoa noista silikoneista ja rasvoista perhoihin ?? Ostin FTT merkkisen silikonipurkin ja kauppias sanoi, että pidä perho yön yli purkissa  ja anna kuivua. Purkin kyljessä sanotaan, että perho pitäisi vain käyttää silikonissa ja ottaa pois. Onko väliä kummin sen tekee ??

???

Aleksi

Terve vain!
Olettaisin, että ostamasi silikoni on nestemäistä. Kalastustilanteessa usein vain käytetään pikaisesti perhoa purkissa, mutta jos halutaan saada pysyvämpää kellumista perholle, kannattaa tosiaan pitää perhoa purkissa yön yli. Siinä ajassa silikoni kerkeää imeytyä syvemmälle perhoon ja pysyy sitten paremmin siellä.
Aleksi Määttä,
Perhokalastuspuolen vastaava Kalassa.netissä
http://www.kalassa.net/perhokalastus/
Palautetta? [email protected]

miksa

Joo nestemäistähän se on. Kiitos vaan vastauksesta
ja kireitä....

;D

Hooded

Mää sivelen silikonit jo lakan kuivumisen jälkeen.

Anonymous

Sama täällä, en edes kuljeta mukana nestemäistä silikonia kalalla, Ginkki on sitä varten.

Anonymous

Ostin taannoin nestemäistä kellunta-ainetta, lasipurkki virheällä etiketillä ja musta korkki. En nyt muista sen nimeä, kun olen töissä... Onko kokemuksia kenties ko. litkusta, toimiiko.

Mitä kellunta-ainetta tykkäätte käyttää/olette havainneet parhaaksi? Rasva, nestemäinen, muu..?

-aloittelija

JanneH

Saa sitä pinturia uittaa ihan rauhassa silikonilitkussa. Sidonnan jälkeen vaan tiputtaa sen sinne ja ottaa pois vaikka seuraavana aamuna...
Kalastustilanteessa vaan käyttää tosiaan Ginkkiä.
Niin mä ainakin oon tehnyt jo vuosia.
#kalastus @ ircnet