Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Shakespearin UL-vermeet

Started by Jaakko, March 05, 2003, 13:24:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jaakko

Onko kellään kokemusta nuista Shakespearin UL-setteistä. Kaupassa näin ja kokeilin kädessäkin ja tuntu kuiteski ihan toimivalta. Kaupassa ei muita UL-settejä juuri ollut.

Arza

mulla on shakespearin vapa ja se on toiminu ihan hyvin. :D

lippa_mies

mul on shakespearin ul-setti ja on toiminut erinomaisesti. Kannattaa ostaa. :D

Fabu

Itsekin olen ajatellut ostaa UL-vehkeet. Minkä merkkiset kannattaisi ostaa?

Riippuu tietenkin paljon minkä hintaisia olet hakemassa, ja onko jokin tietty käyttötärkoitus? (esim. jigaus)

kaivo

Itselläni on varavapana Shakespearen UL-teleskooppi, mallinimikettä en muista mutta sellainen musta-vihreä. solumuovikahvainen n. 150 cm pitkä vapa. En tiedä saako sitä enää kaupoista, mutta ihan toimiva peli ja todella edullinen (maksoin siitä v. ´97 muistaakseni n. 130 mk).

Velipojalla on UL-vapana Shakerspeare Intrepid. Vapa on melko kokotoiminen ja palvellut käytössä v:sta ´96 moitteettomasti. Tämäkin vapa oli melko edullinen.

Itselläni oli vuosina ´94 - ´96 saman valmistajan Alpha UL-vapana. Se oli melko kömpelö ja tunnoton, lasi-/hiilikuitusekoitevapa. Onneksi sitä ei enää myydä :) Vavasta hajosi muistaakseni kärkirengas ihan itsestään...

Fabu

Oiskohan tommonen 100 egee suurin piirtein yläraja...

panumies

Ostin maxin megamarkkinoilta ul setin joka maksoi 25€ vapa shimanon ja kela masterin.

lippa_mies

ite ostaisin tommoset shakespearin systeemit, en muista mikä malli mulla on mut ainakin ne on toiminut :).

Fabu

Mikäköhän ois hintaluokka noissa Sheakspearin UL-vermeis??

Jaakko

Olikohan jotain 25 Euroa.

Anonymous

Alä osta mitään 25e vermeita. Ne hajoaa takuulla 1. kesässä ja muutenkin ihan rimpulat - väitä mitä vain, mutta asiat on näin.

Säästä ensin n.150e, ja osta sitten, niin saat laadukkaat jotka kestää. ja kalastusnautinto 10 kertaa parempi kuin jollain 25e rimpuloilla. Jos ei ole kuin 25e rahaa, niin odota kunes saat säästettyä 150e.

Voin vannoa kautta kiven ja kannon, että kannattaa ostaa kerralla kunnolliset

Antti

Tuohan riippuu aivan mitkä Shakepearenen Ul vermeet on kyseessä. Jotain Alphoja saa halvalla, mutta sitten Ambidexit ja Ugly Stickit alkaa jo olemaan kalliimpaa tavaraa. Itse olen samoilla linjoilla Juha.J:n kanssa, että ei kannata ostaa mitään 20 euron settiä, jos kalastaa vähänkin enemmän kuin muutaman kerran vuodessa. Huonoilla vehkeillä menee vain into koko touhusta. Kannattaa näitä UL-välineitäkin katsella alennuksesta. Jo alle 100 eurolla saa semmoset vehkeet jotka kestää.

Jaakko

Siellä kaupassa ei aiemmin muita UL-Vehkeitä ollut, kuin nuita halpis Shakespeareja ja nyt lähiaikoina on tullut Abun UL-Kamppeita. Hinta nuista en ole vielä muistanut katsella, mutta, siis herää uusi kysymys.

Onko Abun UL-vermeet yleensäkkään hyviä, jopa parempia, kuin Shakespearin.

Fabu

Minäpä omistan nykyään Shimano Ambidex 3000- UL-virvelin!!! Ja olen onnellinen! :D

Mepps

Vavasta ainakin sen verran, että hae hyvä mies kaupasta Shakespearen Ugly Stick! Mm. Salakala myy erästä 150-senttistä keppiä, joka omaa teräsrenkaat ja 7-vuoden takuun! Viehesuositus tällä vavalla on 1-10g.

Kaikki Salakala.fi:in... Hop hop!
Hyvä viehe, parempi mieli!

-Mepps-

Pinqiini

onko ne shakespearin ul-kelat hyvälaatusia ja kestäviä?

Mepps

onko ne shakespearin ul-kelat hyvälaatusia ja kestäviä?

Mitäs luulet? Mikäköhän todellisuudessa mahtaa olla syynä siihen, että kunnollisia UL-keloja ei markkinoilta juurikaan saa? Aika löydön saat tehdä, jos toimivan yksilön satun löytämään. Mutta edellen jatkan Abun 600U kelan hehkuttamista. Itse tulen saamaan sen kolmessa viikossa ja sitten katsotaan onko siitä(kään) mihinkään. Mutta vapapuoleltahan hyviä yksilöitä jo ihan kiitettävästi löytyykin. Mm. nyt toi em. Ugly Stick.
Hyvä viehe, parempi mieli!

-Mepps-