Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Suurin kirjolohi?

Started by Zones, May 23, 2002, 23:03:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Anonymous

6,2-kiloinen viime kesänä viikko aloituksen jälkeen Manamansalosta. Perhovälinein keltakuulaiseen muuten mustaan liitsiin.

-Jukkis

Anonymous

5.2kg välilammelta hyvinkäältä.

nikokk

Suurin kirjoni painoi pikkusen yli 2kg,sain sen kasvatusaltaasta. Muutamia vuosia sitten.  Jouduin ihan kiskomaan käsivoimilla sen rannalle.Tietääkö kukaan muuten missä täällä Kainuussa on lohialtaita?

Haspeli

Kaenuun poekia.
No hyrskällä on ainaki emäjoella. Kerran "päästivät" lohia pois niin oli mato-ongella mukava ku tuli joka tärpillä vonkale.  ;)

Dogi89

istarilammesta 1.2kg ja koskesta 1kg
UL-kalastus on maailman toiseksi paras kalastuslaji perhokalastuksen jälkeen!!!

sipe!

Mulla on suurin kirre 3.3 kg ja se suurin hauki 9.7kg et ei iha kymppikerhoon :-( :-D

Edu

Mun isoin kirre paino 1,1 kg ja sain sen Havulohesta Leivonmäeltä.
...

KÖSTER

4.98kg Lohtariina Maaninka lady lord tuplakoukuilla. valokuva löytyy. Törkeä kurkku auki versio joten katsoin parhaaksi
jättää julkaisematta :-P. 72cm possu. vuonna 2002.
Vapa shakesspearen ugly stig UL-tosi sopiva tuolle kalalle :-D.

Jolle

2,1kg nilsun inviciblen pienimmällä koolla ja papukaijavärillä (tietysti) jostakin Kinnulasta.

tuuri

Sain tänään 6,9 kiloisen kirjo lohen kun olin pilkkimässä Valkeisen lammella kuvaa en voinu ottaa koska kamera jäi kotiin ja annoin kalan mummolle pääsiäis ruoaksi.

ALEE

Quote from: tuuri on April 01, 2010, 16:23:51
Sain tänään 6,9 kiloisen kirjo lohen kun olin pilkkimässä Valkeisen lammella kuvaa en voinu ottaa koska kamera jäi kotiin ja annoin kalan mummolle pääsiäis ruoaksi.

Hyvää aprillipäivää sullekin :-P

Jolle

Quote from: tuuri on April 01, 2010, 16:23:51
Veditkö ihan nelosen reijästä :-D

kalamias!

Noin 1 kilon paikkeilla tais olla... Ja seki ilman kalastuslupaa  :-D

Mutumaniac

Suurin Kirreni tuli viime juhannuksena nukarinkoskelta ja painoa sillä oli 1.5kg

Kyseinen kala kuvassa

_kiiskenkalastaja_

kirrelammelta viimekesänä sain 1,994 ei ihan menny 2kg rikki :-D

wild miguel

Edellis vuonna 2.3 kg kirre, porvoonjoesta

D-Vitamiini

Viime kesänä tahnaongella 2,1kg. Pieksämäen Paltasesta tietysti  :-D
Se mikä ei tapa, vahvistaa, mutta sattuu aivan helevetisti.

Thunder

Olen saanut elämäni aikana vain kaksi kirreä,joista suuremmalla painoa oli 1kg 510g. Mutta eiköhän tuokin ennätys (toivottavasti) vielä parane tämän kesän aikana...