Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Berkleyn Blood Worm

Started by Anonymous, January 04, 2004, 17:28:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Anonymous

Emäntä tuossa päivällä toi tuommoisen purkin kumimatoja,ja olen kyllä positiivisesti yllättynyt kuinka aidon näköiseksi on saatu surviaisen jäljitemä.
Onko ollut kauankin markkinoilla ja onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä tuotteesta?
Luulisi että on aika kova sana pilkinnässä missä käytetään surviaistentoukkaa,ainakin yllättävän luja tekoinen on,täytyypä heti kun ehtii käydä kokeilemassa...
Ainoa miinus on tuo Berkleylle ominainen haju,tai käry hyi hel....

wh0p

Tänään kävin pilkillä ja kokeilin noita "survareita". Eipä ainakaan minua vakuuttanu, kun kaveri vieressä kisko ahvenia kärpäsentoukalla, tokihan minäkin pari ahventa sain, mutta kyllä huomas eron toimivuudessa(tai sit on käyttäjästä kiinni, ei voi tietää) Mutta täytyy kyllä jatkaa kokeiluja...
Tällasta tänään...

Selenius

Ihan ok toimivia hupipilkille. Kisoihin ei ikuna. Satunnaiseen hupailuun loistava keksintö, ei kuole ja pyytää (mun näpeissä) ihan siinä missä kärpänen kaverilla.
Mikään muu ei ole elämässä tärkeää kuin kalastus. Eikä sekään nyt niin tärkeää ole.

crashmaster

Mulla toimi kyseiset kumisurvarit ainakin viime keväänä raippaluodossa vaikka tasarilla suurimman osan kaloista sainkin. Kelpas ne siiallekin täällä keski-suomessa.

Anonymous

Näkyy olevan kahta kokoa myynnissä kysestä kumilieroa, noin 3mm ja noin1,5mm ja ohuempi on kyllä niin aidon näköinen että kun purkin kyljestä tiirailee niin koko ajan odottaa milloin liikahtaa;)
Joo, siialle niitä lähinnä ajattelinkin, muussa kalastuksessa kyllä käytän ihan aitoa tavaraa.
Ja turha Pilkkimadon on näitä heti kokeilematta tyrmätä, kuluu sitä keinotekoista syöttiä sinullakin kun noita viestejä selailee...

Haugi

Minulla ainakin ne Berkleyn kärpästoukat ovat toimineet lähes vastaavalla teholla kuin aidotkin. Noita survareitakin on tarkoitus kokeilla.
- Haugi -

Harjus

Testailin hupipilkillä noita tekosurvareita, enkä huomannut mitään eroa luonnonsyöttiin. Nämä kokemukset vain kahdelta reissulta.
--harjus

Järväri

Itsellä nuo tekosurviaiset yllättivät positiivisesti. Viime vuonna tuli verrattua niitä oikeisiin ja ahventen tulossa ei ollut mitään eroa.  Lapin reissulla ne tuntuivat toimivan jopa paremmin, kun yritettiin siikaa ja harria. Kärpäsentoukan jäljitelmät sensijaan eivät toimineet minulla.

Jäljitelmä on todella lujatekoista ja sillä nostaa monta kalaa vaihtamatta syöttiä mikä ei ole oikeilla mahdollista. Haju on todellakin ätäkkää ,mutta se on tuntunut kelpaavan kaloille.

Pine

No johan on...
Mutta miksi pilkkimatoseni ne menemään pitäisi heittää?Perustele
No kuulehan.. se on oma mielipiteeni ja en satu perustamaan mistään "kumimadoista"!
Kala tarraa mielestäni luonnolliseen syöttiin paremmin.

Montako kertaa olet kokeillut näitä kumimatoja?

Itselläni on vain hyviä kokemuksia ahvenen pilkinnästä Berkleyn tekosurvareilla ja kärpäsentoukilla, loistava keksintö ainakin tällaiselle sunnuntaipilkkijälle kuin minä. Toimivat vähintään kohtuullisesti ja säilyvät hyvin.