Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

oudoimmat saaliit???

Started by jarppa, August 17, 2003, 18:42:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

petsku

Katiskan :D sain Nurmon Hirvijärvestä tänä kesänä.Uistimena rapala countdown

jaba88

no viimekesänä en saanut perinteistä kenkää vaan 50-luvun monon :D ja ajattelin että kuka sieltä seuraavaksi ylös tulee,itse hiihtäjä?
ja monta kantoa on tullut naarattua vahingossa ja pitkä juurakon juuri joka vispas vastaan kun isompikin hauki :)...

ja haulikonhylsyja on tarttunut koukkuun.

ja jotain muovipusseja ja kankaanriekaleita.

erästäjä

Minä oon saanu itteni, katiskan, monta puuta ja puoliksi sulaneen ahvenen.
-Kala Eemeli-

visa

Tiira, simpukoita, järvimalmia, umpikelavapa, huoltoaseman halpa muumivirveli,  satoja metrejä siimaa, uistimia ja perhoja(sekä muitten, että omia), n. 1/2 vuotta sitten hukkunut oma katiska, kuollut ankerias. Ja se se vasta kivaa on kun koskessa perhostaa tulva-aikaan ja kun perhoon tarraa joku parin kilon pölkky, joka lähtee alavirtaan :)

knookala

katiskas nousi kerran pari piisamia  :D

Artemis

no ihmeellisin taitaa olla vaan simpukka

kuningaskalastaja

No mulla taitaa olla: täytinäinen sulttaani kortonki paketti, black horse-pikku housut (justiin mulle sopivat).. ja sitten muutaman karaatin kultanen kaulakoru.

Kalaboi

hee hee ite oon saanu simpukoita ihan liikaa jotain muovipussei ja vanhan verkon ihän mätä yök :p enpä mä oo mitää ihmeempää saanu mut mun setä sai rautalammilla nuotalla em muista minkä sodan ehkä toisenmaailman sodan lentokoneen huh on siin ollu ihmettelemistä tietysti palasina eihän se sieltä kokonaisena noussut ne sai sen lentokoneen kärjen ja sukeltajat haki koko romun sitten pois veden syvyyksistä

kalastaja pekka

Oltiin uistelemassa vesijärvellä ja uistimee iski lokki. Ekaks luultiin että nyt on iso, mutta sitten ku katottiin ni siima meni ilmaan. siellä kuva roikku lokin suusta >:(

kalastajamies

Mä oon saanut kauheesti pikkuautoja jotka annoin pikkuveljelle.
sit oon saanut hauen jonka sisällä oli kaksi omaa uistinta, toinen kaulassa ja toinen leussa.

heicci

Tämä ei oikeastaan ole mikään erikoinen saalis mutta tuntuu vähän turhauttavalta.
Kaverin kanssa aloitettiim joskus perhojen sidontaa.
Sidottiinkin oikein hienoja haukiperhoja ja mentiin kokeilemaan niitä kaislikon laitaan heittokohon ja virvelin avulla,koska perhovehkeitä ei vielä silloin ollu. Kyllä tuli tärppejä mutta lähinnä siihen puna-valkoseen heittokohoon...perhot sai uida rauhassa.