Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Tammelan kala-apaja

Started by Mepps, March 16, 2003, 13:17:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Mepps

Niin elikkä  oottekos käyny siellä? Ite olin siellä viime kesänä ja kyllä ihastuin. Tähän päällimmäiset syyt olivat:

- Varma kalastavuus
- Erämaisuus
- Palvelut

Miinusmerkkinen asia oli sitten kalojen hinta: 10e/1kg ja sintit jotain 2.5e/kpl!

Ite jäin saaliitta ja menetin vielä 5cm Nilsunikin. Siinä oli kyllä Nilsu kieltämättä kovilla, kun lähes tulkoon joka heitolla oli 1-2kg kirre kiinni. Pikkuveli sai kaksi n.20cm kirreä Blue Foxin pikkulipoilla ja isobroidi minulta lainatulla Risto rapilla n. 1650g görilään. No lukekaapa lisää täältä: www.kala-apaja.fi
Todella suosittelen! Teidän ennätyskalanne?
Hyvä viehe, parempi mieli!

-Mepps-

Juba90

Oon itekin käyny siellä ja meiän pihalampi tursuaa niitä kirjolohia mitä sieltä voi ostaa ne on jo sellattiita 800-1200g. Ne ostettiin viime kesänä. :D
Kalastaminen on kivaa. Koita sinäkin niin tulet kyllä huomaamaan ettei se ole mitään turhaa ajanvietettä ;)

Anonymous

Olen käynyt siellä, mutta olen kalastanut vain pieniä kirrejä.

Anonymous

niin se on eriasia jos kalastaa lammesta, kyllä siitä pienestä purosta on paljon vaikeampaa kalaa saada...
onhan se puro tai pieni joki ihan hienon näköistä aluetta ja pieniä poteroita löytyy vaikka millä mitalla, kannattaa kokeilla pocket kalastusta ylävirtaan
oltiin kaverin kanssa siellä kalassa viime kesänä, silloin saaliiksi sattui 1 kappale kirjolohia ja 5-10 kpl pieniä taimenia ( 15-20cm ) ylävirrasta, eli näyttää hyvältä paikan tulevaisuus jos ne lopettaisivat kirjolohien yltiöpäisen jokeen viskelyn ( pieniltä taimenilta menee turvapaikat kun kirret vie ne ja joutuvat haukien suuhun ) oli pakko lopettaa ylävirran puolella kalastaminen ettei pienet taimenen poikaset ota liiaksi iskua vastaan ja menehdy...

jami

loistava paikka,lammikoista en ole kokeillut mutta koskesta/purosta tuli kalaa,pieniä kirjoja ja taimenia,yksi isomus oli kyllä kiinni!!pocket ylävirtaan on tappavan tehokasta..niin ja niit  pikkukirjoja sai väsyttää oikein tosissaan,kun olin kalassa niin vettä oli todella vähän ja mun perhoyhdistelmä on aftm4,eli menoa riitti !

kirkas vesi,hyvä palvelu,paljon kalaa = hyvä paikka käydä
Jatketaan....