Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Vaapun valmistussarja

Started by Monni, March 08, 2004, 10:51:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Monni

Viime Erässä oli juttua vaapun rakennuksesta ja innostuin aiheesta. Koitin veljen vanhoilla Eräpisteen tarvikkeilla touhua ja tein muutaman vaapun ihan vaan kokeiluksi. Hommahan alkoi miellyttää. Veljen vanhat kamat on vaan jonkin verrän köyhä antiset, että miltähän firmalta tilaisin rakennussarjan?

Kävin eilen katselemassa Eräpisteen sivuilla rakennussarjoja. Ja siinä oli sitten kaksi sellaista jotka alkoivat kinnostaa. Mini sarja ja alle 12 cm vaapun rakennussarja. Sarjan numeroa en muista oli vissiin 2. Kuitenkin näitä Tee-itse-sarjoja ne olivat. Että kannattaako ostaa kyseisistä sarjoista kumpaakaan, ja kumpi sopii paremmin aloittelevalöle vaapun rakentajalle.www.konnevedenerapiste.com

Sitten kynäruikuista. Minkähän lainen kannattaisi ostaa. Eilen katselin
Eräpisteen sivuilla jonkin laisia ruiskuja. Halvin oli vissiin reippaasti alle 30 euroa. Minkähän laatuinen tälläinen ruisku olisi. Näin nimittäin Parkanon hamsterissa 9,50 maksavan kynä ruiskun. Tekeeköhän sellaisella mitään?

Sitten onko kellään näiden kahden vaapun valmistajien paketeista tieto: Ottiväline ja Samfishing.
Poltinkoski

Järväri

Ostin marraskuussa samfishingistä paketin ja tyytyväinen olen ollut. Extraakin tuli mukana sen verran että saan tehtyä paketista ainakin 40 vaappua 20 vaapun paketista, paitsi ylimääräiset koukut + uistinrenkaat pitää hankkia. Pääsyin samfishingin pakettiin, koska siinä oli myrkyttömät maalit ja valkoinen pohjalakka (probionaatti).

Jos kompressorin omistat niin kannattaa ehdottomasti hankkia ruisku. 40 eurolla saa jo suhteellisen laadukkaan badgerin kopion(wellmade).

Anonymous

Olen itse ostanut viime kesänä sen alle 12 cm paketin Konneveden eräpisteestä ja tyytyväinen olen ollut. Mukana tulee selkeät ohjeet ja paljon erilaisia malleja, joiden avulla työ sujuu mukavasti.

Monni

Minua juuri kiinnosti tuo Samfishingin paketti myrkyttömien maalien takia. Mistä noi Samin sarjoja pystyy ostamaan? Saako sen kotisivuilta www.samfishing.fi? Ja tuleeko noihin kynä ruiskuihin mukana se liitin jolla sen saa kompuraan liitettyä?
Kiitos vastanneille!
Poltinkoski

Järväri

Lähetät emailia samfishingkiin (osote löytyy sivuilta) tai käyt hakemassa paikan päältä Kuopiosta. Lähetäppäs niille emailia niin voit kysellä enemmän ja tiedot varmasti oikeita.

Jigi

Osoite minne lähetät sähköpostia tilataksesi on: [email protected] sieltä.... Ja minulle ei tullut ainakaan kun ruiskun tilasin (250-2) liitintä, eli se pitää tilata erikseen. Mutta varmista vielä niiltä.