Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Minkä ikäisenä aloitit perhokalastuksen?

Started by Mie1, March 18, 2004, 15:59:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

KalaKaapo

Nooh, Lihapulla kerranhan sinä vain minun välineitäni käytit 8) .

Itse aloitin 12 vuotiaana, mutta ensinmäisenä vuonna kalastus jäi vähän väliin.
Voi nääs nääs nääs.. duupiduu nääs nääs.. däkädäkä duupiduu nääs...

taimen

[/quote]

Mistäs niiitä kunnon Visioneita saa? Ei ole koskaan tullut vastaan, enkä ole kuullutkaan...
Panostakaa LAATUUN ja ostakaa G.Loomisit tai Scotit.[/quote]
Ja maksakaa itsenne kipeäksi n.800:n euron vavasta?
kyllä minun mielestä aloittelijalle riittää ihan nämä visionit...

Kapakala91

Minä aloitin 12.W Perhostuksen.. kipinän sain siitä kun kaverini isä kalastaa perholla :D

Arza

Mä aloitin  16  vuotiaana eli viime kesänä, ja siitä lähtien on perhokalstus ollu mun ykkös kalastustapa. Todella mukavaa puuhaa. Eli kaikki vaan kauppaan ostamaan visionin vehkeet :D

Deathis

12-vuotiaana.Kun näin kiveskoskella(kuusamossa),kuinka yks mies siellä sitä heitti,niin ajattelin että tuota mun pitää koittaa!Ja tässä sitä nyt ollaan  :wink: .

kala90

14v olin yhel kalastus leirillä kun kävimme leirin kaa tuurin kyläkaupassa
ja päätin ostaa perho vehkeet                        noin 3viikkoo sitten
kukaan ei ole täydellinen minä olen täydellinen esimerkki siitä

hepu

minä aloitin 12v tuttu innoitti minut  :D

Dustin

Aloitin itse perhonsidonnan 16 vuotiaana ja 17 vuotiaana itse perhostelun (nyt olen 18 ), vielä en ole ainuttakaan perhokalaa saanut, jos ei ahvenia yms lasketa! Se ei kyllä kiinnostusta ole herpaannuttanut, vaan päinvastoin! Kalastanut olen koko pienen ikäni ongella, pilkillä, uistimella, enkä kyllä missään tapauksessa aio mitään niistä lopettaakaan. Mielestäni mitään näitä kalastusmuotoja ei voi toisiinsa verrata, varsinkaan virvelöintiä ja perhostelua! Ovat ne niin erilaisia lajeja!
Mikä sitten meikäläisen sai innostumaan perhostelusta: Isälleni on parikymmentä vuotta tullut perhokalastus-lehti ja aloin selailla niitä talvi-iltoina ihan ajan vietteeksi! Kiinnostuinkin sen verran, että  hetken päästä löysin itseni penkin äärestä sitomasta jotain ihme räpellyksiä. Isäni on harrastanut perhon sidontaa ja perhostelua joskus nuoruudessaan todella aktiivisesti, ja innostuinkin todella kun näin hänen sitomat lohi/taimen -perhot. Ja koska isälläni oli jo tarpeitakin enemmän kuin tarpeeksi, niin mun oli helppo aloittaa! Ensimmäisen vapani sain sitten joulu/synttäri -lahjaksi (loop adventure -setti lk 5-6). Olen ollut todella tyytyväinen vapaan, ja niin on isänikin, vanhana konkarina nääs ymmärtää vähän enemmän niitten päälle! :wink:

-joona

Itse aloitin viime kesänä ollesamme Sallassa lomailemassa serkkujemme luona. Oltiin Naruskalla kalastelemassa Minä, Isäni ja serkkuni. Isän kanssa ongimme koneongella ja muutamia pikku tammukoita onnistuimme lottolipalla tartuttamaan kun Serkkuni repeli 35-40 cm taimenia vähän väliä ylös, oli hänellä yksi kirjokin päässä mutta katkoi perukkeet  :twisted:    Talvella kansalaisopiston sidontakurssille ja koko kevät sidottu perhoja. Ennen juhannusta olin vähän aikaa Sallassa kokeilemassa perhojani ja huomenna tai ylihuomenna pitäisi lähteä perheen kanssa taas Sallaan  :lol:

Dille^

Tänään ostin ensimmäisen perhosettini ja olen vielä tyytyväinen.
Ensimmäinen saalis oli 1.5 kilon hauki...  :roll:
Uusia ennätyksiä kohti.....

Gary Codemasters

Aloitin 22-vuotiaana (vision intro), tänä keväänä. Nyt oon jo 23 v. Kaikki on aloittanu aika nuorena näköjään. Itsekin meinasin hommata perhovälineet joskus 14-15 vuotiaana, mutta ei tainnut olla rahoitusta ja kiinnostusta tarpeeeksi. Haukia ja salakka.

Anonymous

Mä alotin kans viime kesänä ostin loop adventure setin toimii hyvin, paitsi ei oo jaruu kelassa. =(   Oon saanu kirjoo 1-1.5kg painosii ja nyt viikonloppun lähen kymille =)

koutsi

Olen perhostellut nyt pari kesää, kokemusta on jopa vasta-alkajaa enemmän ja haluaisin päästä eroon vanhasta perhosetistä (abu diplomat 56), joten mitä settiä suosittelisitte minulle? Sellainen setti mitä ei heti tarvitsisi myydä pois, että pärjäisi sillä setillä pidemmälle.. Suht hyvä jarru kelassa ja suht hyvä vapa 200e pintaan olis aika hyvä... vapa miel. pituutta 9 jalkaa

perhostelia

aloin heitellä virveliä 8 vuotiaana mutta kun täytin 12 vaihdoin virvelin perhosteluun ja yllätyin positiivisesti koska se oli paljon hauskempaa ja jaloa puuhaa kun virvelillä lätkiminen nyt olen 13 vuotta eili aika kokematon verratuna niihin jotka ovat kalastellee joa 20 vuotta . käykö kukaan vantaan koskella :?: