Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

samfishing balsa

Started by Shield, December 10, 2007, 14:39:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Shield

kannattaako ostaa 10 palkkia balsaa vai tommone rima jos on 9 kpl. kummasta saa enemmän vaappua?

Make75

Kannattaa ostaa niitä palkkeja. Mielestäni ne rimat ovat liian ohuita ja en pidä kun lankaura on valmiina :D

Kuha-Eki

Käy lähimmällä puukeskuksella, sieltä saattaa löytyä balsaa ja PALJON halvemmalla.
Koukuttaako?

Toniski

tästä nyt voi olla montaa mieltä, mutta samfisun balsa on yleensä sitä nuorempaa balsaa joka on paljon pehmeämpää kuin esimerkiksi puukeskuksen lautatavara. itse ostin tällaisen balsapölkyn, mutta puun laatu vaihtelee rutkasti eri kohdissa ja siksi vuoleminen on varsinkin todella hankalaa kun välillä puu on sitkeää kun mikä ja toisinaan taas ihan hyvää. ja tuo samfisun palkkihan ei paljon maksa taisi olla 1euron ja siitä saa 12 tuollaista 10 senttistä vaappua joten ei tule liian kalliiksi. näitä lankaurallisia rimoja en itse ostaisi, koska maksavat paljon enemmän kuin palkki ja lankaurahan on todella helppo tehdä itse.
tilasin muuten palkkeja nyt tässä vähän aikaa sitten niin olivatkin kovempia kun ennen  :|
vettä 3 metriä, monessa takila? Ei paljon syvemmällä!

Miquel

Joo tuo samfisun balsa on kyllä ihmeellistä välillä on kovaa kuín kivi eikä saa mitään irti ja välillä ihan sopivan pehmeää.
Taimenta väsyttämään!