Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Kokemuksia Lapuan- ja Seinäjoesta?

Started by daiwa2, April 04, 2004, 20:36:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pumpkinca

buster

Kuinka iso  oot saanut sieltä. Siis lukion takaa :?:
-buster-

pumpkinca

4-5 kilon haukia muutamia mutta pääosin 2-3 kilosta nousee paljon.räsäsillä ja rättlinräpillä sekä lipoilla tulee.noista ehkä parhaana pidän ahven kuvioista rapalan rattlinrap:ä..

buster

-buster-

buster

me oltiin just siellä ja ei tullu mitään :cry: ( kossin kanssa)
-buster-

daiwa2

Itse tuli joskus aikoinaan kalasteltu lapuan joessa köykkärin kohdalla.Koskaan ei tullut mitään hirmu suuria saaliita,yleensä ahvenia ja lahnoja tuli ongella.Virvelillä tuli koko parin vuoden aikana 2 haukea ja muutama sata ahventa.Ahvenet ei todellakaan ollut mitään kyrmyniskoja eikä myöskään hauet ollut saanut kasvaa tarpeeksi.Nykyään ei tuu tuolla enää käytyä syystä ja toisesta.

www.kalassa.net/daiwa2

Kalassanet Ry:n kalastusseuran puheenjohtaja

aleksi1234

Itse käyn seinäjoella kalassa pelkeimpä päivittäin ja aina jotain saan. Isosaari on osoittautunut parhaaksi paikaksi, sieltä on tullut kuhaa, haukea, säynettä, ahventa, särkiä yms.. Törnävän leirintäalueen takaa saa myös paljon kalaa, isoin saamani on tuolta isosaaresta, 8kg hauki ja 6kg kuhakin on tullut.

koskikalastaja

Quote from: HalDi on May 03, 2004, 12:49:03
Kävin edellisvuonna Sarvikkaalla, tuolloin vielä virvelillä ja onhan se hieno paikka. Komea silta siellä on. Virvelillä ei kalaa tullu, enkä oikeen odottanu tulevankaa. Perholla olis saattanu saadaki.
Ja avajaiset on torstaina 8.5.2004  yheksältä aamulla alkaa. Luin ilmotuksen uusimmista Ykkösistä.

Seinäjoki on mukava paikka, mutta siellä on huonosti kalaa. Jos ei kauas halua lähteä, nii sinne vaan. Isosaaressa on hyviä paikkoja. Mukavia heittää. Vaelluksen voi tehdä vaikka Hoikkasaareen, joka on Isosaaren kyljessä. Mä oon kalastanu sielä jo jonki aikaa, mutta kalaa ei oikeen aina tuu.

Jotku sanoo, että meet Seinäjoella Björkenheiminsillan alle, nii saat harjuksia, mutta mä en usko. Jotkut taas puhuu taimenista. En usko sitäkää. Ehkä ny jossain on, mutta mä en mitenkää odota saavani. Ei sielä VOI olla mitää ahventa ja haukea kummempaa ainakaan käden ulottuvilla. (tai vavan)

Björkenheimin sillan alta tuli hyvänkokoisia ahvenia Stormin 4cm vaapulla ja tummalla jigillä.
Kyllähän tuota kirjolohta ja kuhaakin on Seinäjoesta saatu 100% varmuudella. Toki kuhat ovat pääasiallisesti karanneet Kalajärvestä ja Kyrkösjärvestä. Kirjolohia saattaa myös ajoittain päästä Kyrkösjärvestä Seinäjokeen.

Simpura ku ottivat niin syvälle kiinni. Noi olis päässyt vielä kasvamaan, mutta
aivan turha viottuneita laittaa takaisin.

koskikalastaja

Quote from: HalDi on May 05, 2004, 16:20:10
Isosaaren leirikeskuksen paikkeille sais rakentaa sillan, joka menis koko joen ylitte. Pääsis siitä vaikka mopolla tai pyörällä. Tai muutenki tietysti. Joku komee puusilta, nii sais vähän lisää näköäki sille seudulle. Kun eivät vaa kalapaikan päälle rakenna...

Eikös tuolla Isosaaressa ole sitä Seinäjoen seurakunnan leirijuttua? Eivät ilmeisesti kuitenkaan ole vielä alueella liikkumista kieltäneet? Onko Isosaaren liepeillä hyviä rantaheittopaikkoja? Entä onnistuuko perhostus rannalta ilman suurempia mutkia? Te, jotka olette Seinäjoella kalastaneet ikänne niin heittäkää hyvä paikkoja :-) Kiitos!