Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Vaikkojoelle pääsiäisenä...

Started by Myyntitieto, April 07, 2004, 13:25:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Myyntitieto

Terve! Olen lähdössä pääsiäisenä Kaaville ja ajattelin käydä Vaikkojoella kalassa.

Onko kenelläkään kokemuksia tämän kevään osalta? Onko tiedossa hyviä apajia, minkälaisia uistimia kannattaa näin keväällä uittaa? Olisi kiva saada muutamia vinkkejä, koska olen käynyt Vaikkojoella vain yhden kerran viime kesänä ja jäin silloin ilman saalista.  Huom! Rakkinekosken alue kiinnostaa kaikkein eniten

Kiitos!  :)

edit: Korjailtu hieman kirjoitusasua.

kaivo

Löytyisiköhän vinkkejä Vaikkojoen kotisivuilta? http://www.vaikko.net/

Spode

Ehkä hankikorreja kannattas kytätä... Mut ne apajat on tuolla juuan puolella ja lunta tod.näk. ihan tarpeeksi kahlata..:( Tottakai luvat pitää olla kunnossa. tää ehkä tulee vähä myöhään siulle mut parempi myöhään ku ei milloinkaan...

Vieheistä.. Kirjolle kaikenlaiset peinet perhot, vaaput lipat... Ite sain viime kesäkautena 47kpl kirjolohia mut olipahan työttömällä aikaakin. Kausiluvalla sai mennä ja tulla...

meinasitko ensi kesänä mennä käymään joella?? Pikku vinkkinä et kalastele yöllä ja anna paikan rauhoittua ainakin 15min edellisen kalastajan jälkeen.. Mut kalapaikat pidän kyl omana tietona... mut simppelit paikat ne Vaikollakin...:))
Aikani katson kuinka kärpänen tekee luonnollista kuolemaa. Jaksa en odottaa tahdon sen musertaa.....

Anonymous

Mut kalapaikat pidän kyl omana tietona... mut simppelit paikat ne Vaikollakin...:))
Minä olen käynyt aika paljonkin tuolla Kaavin puolella, mutta vain kerran alivedellä syksyllä Juuan puoleisella Vaikolla, olikohan Myllykoski (?). Kerro nyt jotain pieniä vinkkejä Juuan puolen koskista, niin ei tarvitse taas montaa vuotta tahkota ennen kuin löytää pelipaikoille :-)

Anonymous

Juuan puolelta kalliokoskelta alas päin löytyy hyviä kalapaikkoja jossa varovainen kalastaja
löytää mukavan kokoista harjusta ja jonkun verran taimenta.
P.S jätettäs sitten toi luonnon taimen ottamatta ja vietäs niitä rasvaevä leikattuja kotiin, Harjuksen ala mittana vois pitää mielummin 35 kuin 30 cm