Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Rannoilta heittelyä stadissa?

Started by RüngGary, April 11, 2004, 13:33:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RüngGary

Onko kukaan saanu tänä keväänä noista muutamista paikoista joissa on meriauki ni heittelemällä mitään? Itse olen ollut jo kymmenkuntakertaa tossa munkkiniemi->otaniemi välillä ja suht puhdasta nollaa kelannu. Jotain onkimiehiä siellä näkyy olevan tasasentappavasti, mut ei niilläkään mikään kova kuhina tunnu käyvän. Millanen jäätilanne on lauttasaaren kärjessä? Sen pitäs kirjotusten mukaan olla hyvä paikka. Viime kesänä mulla alko tää harrastus ja en tiedä miten se voi jatkua edelleen kun noi saaliit on todella sälittäviä. Vene varmaan pitäs olla et pääsis kiertelee paikkoja enemmänkin, toi rannoilta heittely tuntuu olevan täysin turhaa hommaa. No illalla takas kelaa 0:llaaa  :D

jukka poika

en uskois et mitään tulee viel uistimella mut kokeile matoa ni voit saada siikoja niin ne muutkin tähän aikaan vuodesta siikoja onkii pohja ongella

Anonymous

Lauttasaari on hyvä kalapaikka satamaksi!Mä olin vetouistelemassa siellä ihan laiturien vieressä ja tuli ylös yksi aika iso ahven (Varmaan jotain 30cm) josta tuli mun ennätys-ahven.Sieltä saa myös syvältä kiiskeä.Ihan hyvä paikka satamaltakalastamiseen.