Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

deep tail dancer

Started by Anonymous, April 16, 2004, 15:22:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Anonymous

Onko tietoa kyseisestä vaapusta? Mitähän kalaa tällä saa?

visa

Mulla on yks, värissä FT :) Ihan tehokkaan näkönen peli, menee pakkauksen mukaan vedossa 9 metriin. Heti pääsee veteen kun tulee eka reissu ;) Kyllä tuon hauille pitäisi maistua, ja voi tuohon kyllä iso kuhakin tärähtää, ja varmaan tärähtääkin ;)

Kala_Jökke

Joo, itselläni on kans tommonen. Itsekin olen vaan kerran kokeillu. Se on tollanen ahvenen värinen ja seitsemänsenttiä pitkä. Hauelle vois maistua. Sitten kun meen käymään porissa seuraavan kerran niin käyn serkkuni kans yrittään sillä kuhaa ja haukea. :D
Perhonsidontaa, Perhokalastusta, Vaapunvalmistusta, Heittokalastusta, Ongintaa, Pilkintää, Ul-kalastusta....

visa

Joo, itselläni on kans tommonen. Itsekin olen vaan kerran kokeillu. Se on tollanen ahvenen värinen ja seitsemänsenttiä pitkä. Hauelle vois maistua. Sitten kun meen käymään porissa seuraavan kerran niin käyn serkkuni kans yrittään sillä kuhaa ja haukea. :D

Kröhöm ;) Deep tail dancer on tulossa vasta tänä vuonna markkinoille ja on 13cm pitkä ;) Tuo sinun vaappusi on tavallinen pieni tail dancer. Sain sen Erän tilaajalahjana.

rusakko

Mistä noita saa ja onko jotain kuvia/nettisivua noista. Vaikuttaa ihan kivalta toi uintisyvyys.

oho, en huomannutkaan _Visa_:n viimeistä viestiä :´(

visa

Mistä noita saa ja onko jotain kuvia/nettisivua noista. Vaikuttaa ihan kivalta toi uintisyvyys.

Kun sain sen niin siinä oli mukana paperi, jossa luki että saamani vaappu on ensimmäisestä valmistuneesta erästä ja sain sen parisen viikkoa sitten. Kuten sanoin vaappu on tulossa vasta tänä vuonna myöhemmin markkinoille ja niitä tehdään vielä reilusti lisää ;) Veikkaisin että joskus kesäkuussa ehkä tulevat.

Kala_Jökke

Hups :) Onks ne 13cm pitkiä??? Tulee varmaan aikas hyvin isompaa haukea ja kuhaa.:D Tuleeks ne vasta kesäkuussa? En jaksa odottaa :)
Perhonsidontaa, Perhokalastusta, Vaapunvalmistusta, Heittokalastusta, Ongintaa, Pilkintää, Ul-kalastusta....

visa

Hups :) Onks ne 13cm pitkiä??? Tulee varmaan aikas hyvin isompaa haukea ja kuhaa.:D Tuleeks ne vasta kesäkuussa? En jaksa odottaa :)

Tuo kesäkuu oli vain mun veikkaus. Selosteessa sanottiin vain että tulossa myöhemmin tänä vuonna myyntiin. Voi tietysti tulla jo aikasemminkin ;)

Reaper

Ai tämä on Rapalan uutuuksia... Paljos löytyy hintaa tälläiseltä vehkeeltä? Mikä on syvyys mihin maksimissaan menee ilman painoja?
"Keijol ei oo rahaa, mut Keijoln kauhee käsi"

rusakko

menee pakkauksen mukaan vedossa 9 metriin.

eikös se tavallinen taildancer maksa jotain 10e. Luulisi olevan tuo uutuus samassa hintaluokassa. :o

K0lkkaaja

No jaah, hauille on kyllä parempiakin vehkeitä. Kuhan uisteluun voi olla jo pätevämpi vehje.