Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Nilsmaster Big Mouth

Started by Mantis, April 20, 2004, 16:17:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mantis

Onko kellään kokemuksia kyseisestä vaapusta ? Ostin ittelle kokeeksi koska se näyttää aikas hyvältä ja sillä varmaa saa haukea...
Kalastukseen on kaksi sääntöä.
1) Älä koskaan paljasta kaikkea.

K0lkkaaja

Mulla on yksi kappale.

Koskella oon koittanut taimenia saada, ei oo vielä yhtään tullu, mutta ahvenia tulee kyllä jatkuvasti. Pari puikkari haukeakin on iskenyt.

Isompana kokona voisi olla ihan kelvollinen peli hauelle.

koutsi

Näyttää jotenkin heikolta, ja eikös se ole aikas kevyt, kun on tollanen reikä keskellä. No kyllä se varmaan kestää, mutta eikö keveys ole ongelma? Vai onko se niin kevyt?

Peksim

Eikös tuo Big Mouth ui aivan pinnassa?? Voisi ollakkin aika hyvä peli mataliin ja ruohikkoisiin vesiin.
"Elämä edessä tukka takana"- Marko Kiprusoff

Mantis

Eikös tuo Big Mouth ui aivan pinnassa?? Voisi ollakkin aika hyvä peli mataliin ja ruohikkoisiin vesiin.

Siel takakannes oli et se ui heittelys 1m ja vetouistelus 2m...
Kalastukseen on kaksi sääntöä.
1) Älä koskaan paljasta kaikkea.

Maikkel

tuli kerran järvellä kaks haukee samana päivänä. Toine oli jotain 500-800g ja toinen n.300g. Sen jälkeen ei ole kalaa tullut.

Anonymous

Itse olen saanu kyseisellä vaapulla aika runsaastikkin kalaa , pääasiassa haukea, koko on jäänyt kyllä valitettavan pieneksi
ainakin  5g/6cm koolla.
Täytyy katsoa jos kaupoista alkaisi löytyä jo tuota isompaa kokoa.

Tummaan veteen näyttäisi toimivan tuo täys harmaa väri.

heittäjä

Minkäs värisii teiän ne big mouthit on?
Kerran luulin olevani väärässä mutta erehdyin

´Matziki`

nyt on tullut myyntiin suurempi 12cm koko
Kalle kustaa korkki muniansa sorkki, munat meni rikki ja kalle sitä itki. Äiti osti uudet, oli liian suuret, sisko antoi omat, oli liian somat, isä teki puusta ja kusi tuli suusta !

(vaihdoin nimen ennen olin kalajäbä93)

magnum2

no niin kokemuksella täytetyt kalamiehet. mitenkäs se Big Mouth sitten ui??+  :) kannattaako sitä ostaa?