Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Valmistusvirhe?

Started by Arza, April 28, 2004, 09:10:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Arza

Ostin tossa Abucarcian diplomat traveller -perhosetin. Kerkesin sillä heittää tasan yhen heiton niin vapa katkes kärjestä liitoskohdasta >:(.

Onko teille kellekkään käyny samallalailla?

edit: kirjoitusasu

Jorkki

Kyllä tuo valmistusvirheeltä kuulostaa. Tarkistitko vavan noin päällisin puolin ennen kalastusta tai oston jälkeen.
Se kannattaa tehdä, koska niissä voi olla pieniä rosoja josta se sitten katkee.

Ainahan se vapa saattaa osua huomaamatta johonkin.

Mie1

Ei oo mulle ainakaan käyny ku en ees omista koko settiä.
Toi on valmistusvirhe, luulisin, vie se kauppaan takas ni saat uuden tilalle!

Mikko_-Procyon-

Valmistusvirhe tai huono tuuri (ts. olet itse sen vahingossa vaurioittanut ja sitten katkesi). Vapa on kuitenkin noin uusi, että kyllä tuollainen todennäköisimmin ehdottomasti on valmistusvirhe.

Itse olin ostamassa virvelivapaa tässä taannoin. Liikkeessä minulle sitä esiteltiin ja otettiin vapapussista ja kasattiin. Noh, siinä vapaa ihmetellessä se yhtäkkiä vain katkesi! Siis vavan kärki naksahti omasta painostaan poikki. Siinä myyjäkin oli tovin hiljaa ennenkuin jatkoi, että "on meillä alakerrassa näitä lisää". Jostain syystä EN ostanut tätä vapaa ja kiinnostus lopahti. :)
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

akhummas

Ilmiselvä valmistus virhe, kannattaa otaa yhteyttä myyjään ja selvittää hoitaako hän palautuksen maahantuojalle, vai joudutko lähettämään vavan itse.

Itselläni kävi lähes samanlainen tilanne Visionin perhovavan kanssa. Ensimmäinen reissu, perho jäi pohjaan kiinni ja vapa katkesi liitoskohdasta, kun yritin sitä irroittaa. Harmitti p****eesti kun viikon kuluttua piti lähteä pohjoiseen kalalle ja tuota reissua varten olin vavan ostanut.

Lähetin vavan maahan tuojalle ja saatekirjeessä selitin tilanteen. Tämä siis perjantaina ja seuraavan viikon perjantaina oli lähtö pohjoiseen. Jo keskiviikkona pihaan kaartoi lähetti liikkeen auto ja toi uuden vavan. Mukana oli kirje jossa pahoiteltiin tilannetta ja selitettiin ettei ostamaani vapamallia ollut enää varastossa, joten he joutuivat lähtettämään 7 jalan tilalta 9 jalan vavan, olivat vielä pakanneet pakettiin uuden heittosiimankin. Tämän jälkeen olen ihan periaatteesta valinnut aina Visionin tuotteen, toivottavasti saat Abulta yhtä mahtavaa palvelua
Hassisen Kone

Anonymous

Tietty osa noista halpis-paskoista hajoaa heti kättelyssä. Ota yhteys myyjään tai maahantuojaan.

Mitä  halvempi vapa, sitä matalampilaatuisista matskusta tehdään ja riskit kasvaa.... Vaikka tuo  Abun hörhövapa tuskin  montaa ekua maksaaakaan....joten kuis on postikulut jos laitat  takuuseen maahantuojalle...

Järväri

Valmistusvirhe. Tottakaihan ton pitää takuuseen mennä. Pikkubroidi on kalastellu juuri tuolla setillä nyt vuoden ilman minkäänlaisia probleemoja.

Pentel

Mullakin oli tuollanen samanlainen setti ja vapa katkes samasta kohasta 1viikon jälkeen mutten jaksanu mitää takuita lähtee hakelee jotenka ostin visionin setin hinta melkein 1000€

Grouse

Itselläni on ollut vain virvelissä ns. valmistusvirhe!
-Olin kalassa uudella vavallani ja huomasin vapaa kootessani, että siinä oli pieni halkeama putkien kiinnityskohdassa ("pieni halkeama" olisi saattanut rikkoa putkien kiinnitys kohdan). Liimasin ja tuin kiinnityskohdan (vapaa ei voi laittaa enään kasaan) ja vapa toimii kunnolla!  :D
|KALAVALE|

Perhopoika

Ittelläni on tuo samainen setti toiminut pari vuotta eikä muita ongelmia ole ollut, kuin sen siiman mureneminen (muren ekan reissun jälkeeen jo).
Kyllä se on valmistusvirhe, sillä oma vapa toimi ihan kohtuullisesti, vaikka se onkin vähän heikko.
Hölömö.