Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Mistä polycarbonaatia?

Started by Heikinheimo, May 10, 2004, 22:07:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Heikinheimo

Mistä kyseistä muovia löytää kun ei oikein innosta tilaaminen.

Mikko_-Procyon-

Sitte menet ja ostat sitä suoraan liikkeestä. Samfishingiltä tuota olen itse käynyt suoraan liikkeestä ostamassa.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

Pilkki-Insnööri

www.tka.fi / PC:tä löytyy eri kauppanimillä (lexan etc...)

Juhan

Lasiliikkeistäkin voisi kysellä...

sahhi

taos

Quote from: HeikinheimoMistä kyseistä muovia löytää kun ei oikein innosta tilaaminen.

No nyt tarvitsin ajurilevykkeen vaappuunkin. CD on polykarbonaattia. Kolmella vaapulla on nyt uintilevy siitä.
Mikä muu olisi sopivaa läpinäkyvää kierrätysmateriaalia (polykarbonaatti).
Merkintä taitaa olla PC ja oikeinkirjoitukseni haussa.

påkå

Jos olet ostanut nuita vieherasioita käyttöösi, ja jos siinä on irrotettavat välilevyt, tee niistä. Pysyny monessa vaapussa hyvin kiinni ja lämmittämällä taipuu hyvin.. Tosin en tiedä onko se polycarbonaattia..

Zounatan

Jos tilaaminen ei kiinnosta niin kysele lähimmistä kalastustarvikeliikkeistä, mikäli niissä myydään vaapputarvikkeita. Itse tilasin Samfishingistä.

jogeli

Ite olen tehnyt hitsausmaskeista, en kylläkään tiedä oikeikein mistä niitä saa (ostettua), mutta rautakaupasta voisi kysellä. En oo varma, että onko se polykarponaattia, mutta hyvää silti.
Kalasta vain hyötyyn!

Bister

Quote from: påkåJos olet ostanut nuita vieherasioita käyttöösi, ja jos siinä on irrotettavat välilevyt, tee niistä. Pysyny monessa vaapussa hyvin kiinni ja lämmittämällä taipuu hyvin.. Tosin en tiedä onko se polycarbonaattia..

Mä oon kuullu et PC taipuu kylmässä paremmin.. En oo kyl varma mut näin oon kuullu ettei pakosti toi mainitsemas oo PC:tä