Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Bilteman hyrräkela?

Started by virvelimies, April 28, 2004, 09:06:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

virvelimies

Joo niin että onko jollain kokemusta bilteman hyrräkeloista?
Kannattaako sellainen ostaa vai ei?

jaba88

no eikös se saanut tässä taannoin ERÄ-lehden testissä 2,5tähteä/5tähdestä.
mulla on itselläni se hopea kelä (ostin kokeilumielessä) ja hinta-laatusuhde on erittäin hyvä mutta heittojarru on vähän turhan heikko,mutta soveltuu varmasti hyvin uistatteluun itse olen heitellytkin jonkun verran omallani ja hyvinhän se uistin lentää,tai ainakin paremmin kun avokeloilla ja huonommin kun dööreillä :).

en ole katunut ollenkaan ostostani.

MUTTA jos saat hyväkuntoisen ambassadeurin samaan hintaan niin osta dööri.

Järväri

Joo olihan se ERÄn testissä mukana ja jarru oli hajonnut testin aikana... Ei kovin lupaavaa. Oli muistaakseni vielä uistelukela testi. Minä kiertäisin ainakin kaukaa.

rusakko

Ennemminki ostaisin jonku Shakespearen kelan, jos halvalla haluaa. Mutta kyllä ne Ambassadeurit lopulta kaikkein halvimmaksi tulee, ne kun kestää vuosikymmenestä toiseen  ;). Honkkarista sai muistaakseni sitä perus 6000 hintaan. 59.90e  :D

Järväri

QuoteEnnemminki ostaisin jonku Shakespearen kelan, jos halvalla haluaa. Mutta kyllä ne Ambassadeurit lopulta kaikkein halvimmaksi tulee, ne kun kestää vuosikymmenestä toiseen  . Honkkarista sai muistaakseni sitä perus 6000 hintaan. 59.90e  
Joo shakespeareista on mullakin hyviä kokemuksia uistelussa. Tossa 60 ekellä 6000 dööri tarjouksessa on kyllä hyvä hinta-laatu suhde.

SledgeHammerFIN

Mä sijottaisin siihen Dööriin, ei mene hermoja rikkoutuneisiin osiin ja kuten sanottu kestää varmasti vielä käyttökuntoisena kymmeniä vuosia
Hauki hommissa: Haspeli: Shimano CX 4000, Shakespeare Ambidex 8,5", 0.15mm punottua, Flambeun 3 tasoinen pakki aina mukana.

|Fisherman|

Oon kuullu, että se on ihan käypä peli vaikka ei kuitenkaan voita näitä merkkituotteita! ;) Mutta kyllä sillä kalaa nostaa!
Oletko koskaan kuullut kaverista, joka ei ole ikinä kalastanut?

rusakko

Oon kuullu, että se on ihan käypä peli vaikka ei kuitenkaan voita näitä merkkituotteita! ;) Mutta kyllä sillä kalaa nostaa!
Mutta miksi ostaa huono kun samalla rahalla saa hyvän  :)?

Menee nyt vähän off-topiciks, mutta:
Miksiköhän muuten sitä perus 6000 dööriä ei ollut edellisessä erä-lehden vetosetti vertailussa, vaikka hinta olisi varmaan alle 100e (alennuksessa tosin =)

Järväri

QuoteMenee nyt vähän off-topiciks, mutta:
Miksiköhän muuten sitä perus 6000 dööriä ei ollut edellisessä erä-lehden vetosetti vertailussa, vaikka hinta olisi varmaan alle 100e (alennuksessa tosin =)

Joo, ois kyllä saanu sen vaikka mistä liikkeestä alle 100 ekellä... Hölmöä on kyllä maksaa siitä shakespierre summitista melkein sataa euroa kun 6000:sen saa samaan hintaan... Olisi ollut kyllä aika selvä peli se testi ;)

-escorvet-

kaikki ambassadeurit on perseestä,mulla on ollu kolme punasta 7000 ja kaks sinistä 7000 ja yks musta 7000 ja yks punane 6000,mikää ei oo kestäny yli kahta vuotta,kaikissa on jumittunu se siimanohjain sinne laitaan,korjattavissa oleva vika ku irrottaa sen ruuvin siitä liikkujan alta ja laittaa prikan....siis älä mee tuhlaa rahojas noihin,ite ostin -80% alesta prismasta 17,90€ seitentonnisen kokosen penin ja ainaki on kestäny ja aattelin seuraavaksi ostaa siis vetohommiin 320gti:n

Peksim

Tää menee kyllä off topic, mutta sen Järvärin mainitseman Shakespierre Summitin saa mun mielestä honkkarista ~60 euron pintaan.  
Ennemmin kääntyisin tuon Bilteman hyrrän sijasta Ambassadeureihin, koska hinta ero ei ole mikään suuri...
"Elämä edessä tukka takana"- Marko Kiprusoff

jaba88

No nyt on hiukan mielipide ko. kelasta muuttunut,se on ihan paska kela jolla ei tee juuri mitään,viime reissulla omastani hävisi yhtäkkiä kaksi hammaspyörää ja kelä meni käyttökelvottomaksi...
En tiedä miten ne katosi,mutta lähetin kelan biltemalle takasin ja odottelen rahojani takaisin...