Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Edellisen kauden onnistunein hankintasi?

Started by jaba88, July 05, 2004, 09:36:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lohenuistelija

Ehkä paras "ostos" tänä vuonna on ollut kalastuluvat, pääsee harrastamaan...

Haspeli

Bete lotto ja 9cm kullattu/oranssi uppoava rapala.

panumies

Uusi kela: Daiwa Laguna, sain halvalla ja on huippukela.
Myös aina niin hyödylliset pikkutarvikkeet ovat toimineet odotetusti, ei ole ainakaan vielä esim. lukko murtunut heitossa tms.

Mie1

Toukokuussa ostin Lahden Citymarketista ul-setin,missä kelana oli banax tv 103 ja vapana Daiwa Jupiter.Setin normaalihinta oli muistaakseni 43-48€:n paikkeilla ja setti oli alennuksessa nii se makso vaivaiset 28€.
Todella tyytyväinen olen settiin ollut(pelittää mainiosti).

Peksim

Kyllä se varmaan on tuolta Riihimäen erä messuilta ostettu 6000 dööri...
"Elämä edessä tukka takana"- Marko Kiprusoff

heittäjä

Shakespeare Ambidex 255cm -vapa 30€
Kerran luulin olevani väärässä mutta erehdyin

TaimenC

En muista mistä kalastuliikkeestö ostin nämä, mutta hyvä ostos oli kuitenkin

3 rapalan vaappua ja salmo hornet maksoi vain 14,00 e

--PROFESSOR--i

Niin oliko se shimanon ax4000ra tai joku...
MADE in Finland...

Reaper

Enpä oikeen tänä vuonna tehnyt paljoa kalastukseen liittyviä hankintoja, mutta ehkä kuitenkin uusi digitaalivaaka.
"Keijol ei oo rahaa, mut Keijoln kauhee käsi"

jaba88

Niin ja yhdessä kaupassa on alekori jossa on hyväkuntoisia ja AITOJA uistimia 2€/kappale hintaan,ja siitä olen ostanut
professori 130mm/44g ja vielä ruostesuojakoukulla,
monia Abu:n vilkkuja ja lusikoita,
ja TOMIC merkkisen "lohivaapun" yhteensä nuo olisi maksanut ilman alennuksia n.53€ mutta maksoin niistä 12€  :D  .

Mikko_-Procyon-

Quoteno kyllähän se on ehdottomasti ''uimataidottomat'' procyon-vaaput, jotka ovat nyt koukutettu kamakatsun kemiallisilla koukuilla. Hintaa koukuilla+17 vaapulla 40e

Että kelpo ostos

Heh.. nauratti kun tuon luin. Sinnehän ne meni "uimataidottomat" kapulat tarpeettomina. Hyvä, että tarinalla oli onnellinen loppu. Varmaankin samanlainen läjä vaappuja vielä lähtee pakista, kunhan saan seuraavat erät "tulille". Joku onnekas nappaa taas potin ;)

Itte en edes muista, mitä edullisia ostoksia on tullut tehtyä. Kaikki on ollut enempi tai vähempi KALLISTA. Olen panostanut pelkästään laatuun tämän vuoden ostoksissa. Olen ostanut vain ja ainoastaan sen tuotteen, minkä olin päättänyt ostaa. Tämä esim. pilkkihaalarissa ja kompressorissa. Molemmat ovat olleet kalliita (n. 200e), mutta kumpainenkin tuntuu hyviltä (ainakin vielä).

...joo-o.. ei sitä ole mitään jymyhalpaa tullut ostettua. Ehkä halvin ostos oli 5 erilaista viehettä Rialinnasta 5e hintaan. Yhdelläkään tosin en saanut mitään, mutta eipä tullut paljoa uitettuakaan. En pidä tuota mitenkään "hyvänä" ostoksena, vaikka halpa olikin.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

puolisukeltaja6

Kynäruisku. Mahtavaa jälkeä.

HalDi

Tuli ihan justiin hankittua Marttiinin Condor Martef filetti. Kuuden tuuman terällä. Kyllä ei oo tarvinnu hetkeäkään katua! Ja halpa oli, tottakai, 25 €.

Ei sovi ku riemuita Shimanon 210 cm Catanastakaan. Kahdella kympillä se tuli tuolta Keskiseltä ostettua vuos sitten. Ei paha!

Kuvia en enää osta kun täydennystarkotuksessa. Vannon käsi Raamatulla Nilsun Inviciblen, Spearheadin ja Mepps Aglia 1 (kupari punaisilla pisteillä) nimeen. Toki unohtamatta vanhaa kunnon punaselkästä HelmiProfessoria, isoa muikunväristä Minnow Spoonia ja Rapalan perusmalleja.
Teinismi alas! Irti kapinallisten ikeestä!

Stimppa

Rapalan pilkki! 4.95€, Hong Kongista.  :)
Uskomatonta, että kaikki kalat ovat mätiä ennen syntymistään.

Karamja

Ehkäpä Stellan Avokela. Tai  Rapalan countdowni.  :)
"Jos sinä et syö kalaa, se syö sinut"

Walde

50% alennuksella saatu Trilene Sensation siima.
Aikasemmi oon ostanu halpoja siimoja, mutta huomasin että kalastus on hyvällä siimalla mukavampaa.
En muute ostanu viime vuonna kovin paljon roinaa. 8)

Monni

Vaapun valmistus tarvikkeet Konnevedeneräpisteestä. On ollut sunnatonta iloa ja höytyä!
Poltinkoski

Q

Visionin XLA56 hintaan 45€ Keskisen kyläkaupan älynjättiläiset taasen kaupankiimassa laittoi alennus hinnan väärin uahhaahhaaa.
Hinnan piti olla 45€ alennettu, eikä uusi hinta! Enhän minä kehdannut mitään sanoa kun äijä niin innoissaan hintalappua paikoilleen leimaili =)

daiwa2

Varmaankin viime kesänä keskiseltä ostettu jigilajitelma.siinä oli joku 25 jigiä ja muutama jigipää.Niillä päillä ei tehnyt yhtään mitään sai käsin koukut poikki.Jigit ei aluksi uinut muttakun keitin niitä pari minuuttia niin johan rupes uimaan.Ihan hyvin niillä on tullut kalaa.

www.kalassa.net/daiwa2

Kalassanet Ry:n kalastusseuran puheenjohtaja

Jimbo

Planon 1234 pakki ovh n.60-70e. Itse maksoin uutena liikkeessä n. 17e.

Hemphöö

Varmaankin tuo 6" kaira. On ihan kätevä jos jotain isompia sattuu tuurilla tulemaan niin saa sitten ylöskin ettei vaan siitä ole menestys kiinni.. :P
-Ei niin pitkää yötä ettei aamu tulisi-

__janze__

rapala long casting minnow

Walde

Totaa...
_janze_ onks toi longi hyvä. Ite en oo hankkinu mutta harkinnassa ois.
Ja muuten voisit rekisteröityä(ei oo kovin hankalaa).

Peliqtio

Niin. Paras on, kun sain Pro Rocket 6500cs, ja ysi jalkasen Shimano Nexaven yhteishintaan 130€, mutta se johtuu siittä, että olin(ja olen vieläkin) Tampereen Kalastusvälineessä työharjoittelussa. Lisäksi saan sieltä kaikkia Rapalan vaappuja 4€/kpl, ja magnumit 3€/kpl ja 7€/3kpl.

Lisäksi ostin sieltä perhonsidontasetin viidelläkympillä.
-Kaikki koneet toimivat savulla, kun savu tulee ulos, kone ei enää toimi-

Paina tästä, jos vain uskallat!

Joona90

mulla ul-setti Koukun lohesta kesällä...norm. hinta joku 70 ja sain 60.
ja sitte yks ei-ostos.eli saan tossa parin viikon päästä 6kpl rapalan vaappuja ilmaseks yheltä tutulta joka on täissä rapalan tehtaalla vääksyssä.
Tässä olen kun en muuta voi...

Jesse90

Ehkä daiwan ondine avokela joka maksaa noin 200 euroa ja oli vanhana mallina alennuksessa 59 euroa(on toiminut loistavasti). Toinen mahdollinen on suspi joka on pelittänyt loistavasti.

syöpäläinen

ehkä paras ostos jonka olen tehnyt tänä vuonna on vene messuilta ostetut stormin neopreeni hanskat hintaan 8e. ne on pirun hyvät ja lämpimät :P  :P

jättihaukimanniskan

Eräs hopeinen piraatti uistin joka kiinnitti hauen huomion  heti 3 heitolla :D
Hauki o kala,keso o raejuusto

minä vaan

se on varmasti toi stomin suspi-jigi, 5 haukee, isoin 8 kiloo, pienin 3,8 kiloo

suspi

Tänä vuonna paras ostos on Shimanon Sonora 4000Fa. mutta eihän sitä tiedä mitä loppuvuonna tulee kaupanhyllyllä vastaan...