Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Millä veneellä uistelette?

Started by NilsMaster, April 17, 2002, 20:08:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

[t-k]

No meillä on 2 venettä. Viiru Iivari soutuvene  höystettynä 2kpl vapatelineillä, itse laiskuidusta tehy lisäpala etu teljoon. Sitten toinen vene on Suomi 420+ 5hp tohatsu. Ja sitten varaston lattialla lojuu käyttämättömänä toimiva Evirude 15hp pitkällä rikillä. :-P

Siikapossu

Miten liitätte tekstiin kuvan netistä? pliis kertokaa...

Siikapossu

Quote from: Lapikas on April 01, 2006, 15:02:50
Kanootti.
Kalastan mielelläni paikoissa missä ei tarvitse kuunnella moottorin räpsytystä 8-)

Vai että vetouistelet sinä kanootilla...kuulostaa tosi eksoottiselta. :-D Jos nappaa vähänkin vauraampi hauki niin sehän
      vetää kumoon koko kanootin.... :-D

[t-k]

No sen hauen pitää olla joku 8-10kg ,etää se kanotti kaatuu.(Tai ainakin luulen niin.) :-D

K.A.T.I.S.K.A

Lasikuituvene jossa on moottori! :-)
Kalastusta vuodesta -98!

tipitii

Bellan 470 Skantic, aallokossa kyllä pomppii aikas paljon.
Moottorina puksuttaa 30 hv evikka 2-tahti.
Itse tehdy vapatelinekyhäelmä 4 vavalle ja kaiku.

puolisukeltaja6

Quote from: puolisukeltaja6 on June 19, 2005, 21:33:19
Lasikuitusoutuvene (en tiedä mitään siitä) ja Busterin peltipurkki.

Joo eli busteri seisoo tuossa:

Taustalla sedän vähän isompi paatti.

Nassikka

Vanha keskimoottorivene 4hp Bernardin koneella, jos joku vene on hyvä kalavene niin tämä! saa ajaa vaikka täysiä kiveen eikä mikää mee rikki.
Todella hyvin sanottu.

tukpetri

Siinähän se! Mercury 20, Terhi 410R.

stento-z

Linder 400 sportman ja 15hv merkury takana juuri hankittu :wink:

Himopilkkijä89

Kuha merkkinen vihreä soutuvene, painaa varmaan 50 kiloa!

Arzka~

Quote from: lykra on June 21, 2005, 01:07:49
Jooh tällänen peli

Suvi 4500+ 25 hv yamaha autoluuppi

mul on samanlainen!

Sir.Milo

Taimen, lasikuitu soutuvene.

esal

antza861

Terhin 385 ja yamahan 4 heppanen moottori
Meinaatko äijä saada kalaa?

KYMPPIKERHO

Buster M + 40 hv Yamaha.
Scotty takila
Lowrance kaiku
Vapatelineitä riittävästi
On matalan ja alhaisen mielen merkki kun tahtoo olla samaa mieltä massojen tai enemmistön kanssa vain siksi, että enemmistö on enemmistö. Totuus ei muutu sen perusteella, uskooko ihmisten enemmistö siihen vai ei.

Tasuri

kala paikka10

finmasterin veneellä mutta kun ei oo moottoria tai siis tarpeex isoa tiiättekö mistä sais ison ja hyvän moottorin :?

Himopilkkijä89

Kuha-merkkinen soutuvene. Joskus käytän siinä Min Kota-sähkömoottoria.

KYMPPIKERHO

Vs: Millä veneellä uistelette?
« Vastaus #130 : eilen kello 01:33:10 pm »   

--------------------------------------------------------------------------------
finmasterin veneellä mutta kun ei oo moottoria tai siis tarpeex isoa tiiättekö mistä sais ison ja hyvän moottorin 

SAISKO KAUPASTA!
On matalan ja alhaisen mielen merkki kun tahtoo olla samaa mieltä massojen tai enemmistön kanssa vain siksi, että enemmistö on enemmistö. Totuus ei muutu sen perusteella, uskooko ihmisten enemmistö siihen vai ei.

jaska74

mä luulen kanssa että moottoreita vois saada kaupasta.
tai jos ei jaksa mennä kauppaan asti niin ehkä joku keltanen pörssi tai nettivene.com vois olla mahollinen paikka.
tottakai myös googlea kannattaa koittaa jos jaksaa tai viitsii

voi jeesus sentään... :|

K.A.T.I.S.K.A

Soutuveneellä yleensä uistelen.
Kalastusta vuodesta -98!

Progamer

Vajaa viismetrinen Suvi varustettuna 20hp tuoreöljyjammulla. Hyvin pelitti viime kesän. Ens kesäks tulossa pientä lisävarustelua.

kumieemeli

Kaks ja puolimetrisellä kummiveneellä (Sevylor), johon ens kesää varten jo valmiina sähköperämoottori... ei tartte enää soudella, vaikka onhan sekin hyötyliikuntaa. Hyvin nousi parisenkymmentä haukee kyytiin ;o) Tosin ne nelikiloset- ja yli, meinasvatten viedä mennessään

Ville R.

Silver Hawk HT:llä vedellään, perässä 50 4-tahti yammu. Varusteita löytyy kaikki tarvittava;luotain, plotteri, takilat jne...

allu_

Soutupaatilla yleensä, perässä 4hp Evinrude tai sitten soudellaan.

puolisukeltaja6

Busterilla ja 40hp perämottorilla tai jollain nimettömällä soutuveneellä ja kauramoottoreilla. :)

miika71

Itse uisteen aina soutuveneellä.

Juza_

Tuossa isommalla järvellä vanhemmalla Flipperillä + 50 johnson, sekä ympäröivillä muilla järvillä  tasaperäsoutuvene + 4hp sekä järvien moottorinkäyttöluvasta riippuen välillä Yamahan sähkis., ja savolaismallinen soutuvene. Siis ei enää savolaista. Varastettu  :-(

Kalamies78

Lohi classic 485 ja mottina 40 suzuki nelipiste ruisku vuosimallia 2006 kumpikin!
Kalasta se on parasta