Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Vieheitä ruunaankoskille?

Started by Temetius, July 24, 2004, 16:06:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Progamer

Onkohan ruunaalla vesi laskenu yhtään? Tämän kuun lopussa vois viikon käydä virpomassa. Mitenköhän ajoissa tuommonen aitta pitää varata?

Hemulisoturi

Quote from: Progamer on July 13, 2008, 15:12:29
Onkohan ruunaalla vesi laskenu yhtään? Tämän kuun lopussa vois viikon käydä virpomassa. Mitenköhän ajoissa tuommonen aitta pitää varata?
Tuskin on hirveesti laskenu. Vettä tainu tulla nyt joka päivä. Kannatta soitella ja kysästä tuota aittaa. Lomakuukaus kuitenkin niin saattaa olla aika täyttä.

Progamer

Vesi kuulemma laskee mukavasti. 26 päivä ollaan menossa viikoks. Nyt pitää kävästä nuilla muillakin koskilla kuin vain Neitikoskella

Tom

Jonkun verran vesi laskenut, kun eilen kävin kalastelemassa tuloksitta.

Tom

Milläs koskilla Progamerilla ois tarkotus käydä virpomassa? :-D Kyllä siellä vesi laskee kokoajan iha mukavaa vauhtia.
Saitteko mökin varattua?

Saatan käydä alkuviikosta, pitää vielä miettiä, neitikoskella, vai siika-murroolla.

Progamer

Juu on aitta varattu. Tulee varmaan kierrettyä nuo kaikki kosket kun viikko aikaa...

salmon catcher

Näillä näkymin huomessa (tiistai) iltana kalaan Ruunaalle.

Tom

Quote from: salmon catcher on July 28, 2008, 12:23:45
Näillä näkymin huomessa (tiistai) iltana kalaan Ruunaalle.

Missä koskella kävit, ja tuliko mittään, pistähän jotain rapsaa!

salmon catcher

Jäi eilen käymättä, mutta tänään korjaan asian. Suuntana todennäköisesti Siikakoski.

Tom

Miten meni Progameril toi viikkorupeama Ruunaalla, kerroppas jotain kun mitään en ole kuullut?

Progamer

Kaloja tuli ja meni. Yhteensä saatiin 6 kirjoo, joku 25harjusta ja yks taimen. Karkuutuksia oli liiankin paljon, kaikki Knapekin koukusta :roll: Surkeeta oli syönti. Viimesenä iltana oli armoton hätsinki Neitikoskella, kirjot ja taimenet söi #18 päikkäreitä ja paljon. Hiljasta tuntu muillakin olevan koko viikko.
http://www.taoft.fi/phpBB3/gallery/recent.php?start=0
Tuolla on muutamia kuvia.

Tom

Quote from: Progamer on August 04, 2008, 12:40:27
Kaloja tuli ja meni. Yhteensä saatiin 6 kirjoo, joku 25harjusta ja yks taimen. Karkuutuksia oli liiankin paljon, kaikki Knapekin koukusta :roll: Surkeeta oli syönti. Viimesenä iltana oli armoton hätsinki Neitikoskella, kirjot ja taimenet söi #18 päikkäreitä ja paljon. Hiljasta tuntu muillakin olevan koko viikko.
http://www.taoft.fi/phpBB3/gallery/recent.php?start=0
Tuolla on muutamia kuvia.

Hienoja kaloja!

Hemulisoturi

Kuukauden sisään reissu Ruunaalle.

kala___mies___95

Eikös tämä paikka ole pohjois-karjalassa?
Minä en lähde maailmankiertuematkalle minä lähden kalaan.

kala___mies___95

Joo on sama paikka minne aattelin lähtee joku kaunis päivä. Äiti sano yks paivä että tuolta ruunaan koskilta sais hyvin kalaa. Kiitti vinkistä hemuli soturi.

Hemulisoturi

Aitta varattu muutamaksi yöksi syyslomalle.

Progamer

Ei oikeen iske tuo Ruunaa, jos ei parempia mestoja löydy niin sitten mahdollisesti Ruunaalle syyslomalla. Luultavasti kuitenkin tulee Äyssillä käytyä

kala___mies___95

Saatta toikin reissu jäädä haaveeksi kun äiti sano että se ei aido lähtee :cry: Kertokaa sitte mitä kalaa saatte hemulisoturi ja progamer :wink:

Progamer

En jaksa ite lähtee pullalohta onkimaan. Äyssillä meinasin vierailla kerran tai kaks pinturoimassa harjuksia :wink:

Hemulisoturi

Ois kyllä kieltämättä itelläniki muuta tekemistä.  :roll:
Ei hirveästi innosta sinne aittaan lähtee matelemaan.
Mut jos sitä pikkupiipahuksen kävis pyörähtämässä.

kala___mies___95

Kireitä siimoja niille jotka meinas sinne lähtee :wink:

Hemulisoturi

Joops huomen aamuna lähtö ja torstaina pois..  :-P
Saattaa kuulemma olla kala tiukassa.

kala___mies___95

Joo sähän oot käyny siellä ennenkin ainakin irc:ssä oli kuva.

Hemulisoturi

Quote from: kala___mies___95 on October 14, 2008, 11:59:35
Joo sähän oot käyny siellä ennenkin ainakin irc:ssä oli kuva.
Tää viides kerta oli ylivoimasesti paskin.  :-D

Tom

Saattaa tulla tosi huono vesitilanne tälle vuodelle ruunaalle koska vesi on nyt jo alhaalla, ja jos veden laskeminen jatkuu samanlaisena niin saattaa olla aika kehno tilanne kuukaden tai kahden päästä...

Edit. Vesi noussu aikaisemmasta vähän

Hemulisoturi

Hellvetti ku oli vaikeeta. Liian kuuma muka kaloille. Tiijjä sitte, ite koukutin mittatanen ja muutaman kirren pinnasta. Tane haaviin ja muut meni menojaan. Perhoon söi vaan. Uistinmiehet ei mitään saanu. Perhomiehille sentään jotain mut aika vähän.
Ja Neitikosken loppuliusta karkuutin mörkökuhan jigistä.

Veneellä Neitikosken toiselle puolelle ja rantapuskien alta 40cm tane. C&R

Jaaaa nii 25h virpomisen jälkeen eka kala ylös. Kelpaa vaikka kivellä istua. Tuon kiven takana olevasta montusta em. taimenen pentu.  :-P

Tom

Nätti kala Soturilla! Ei tullu ei uistinmiehille kalaa, ite kävin maanantaina siika- ja murrookoskella iltapäivällä ja illalla sit neitikoskella, tyhjin käsin lähdettiin kotia kohti puolen yön jälkeen.
Perhomiehille sen verran että joku mies sai padon alta reilun kokosen kirren väsyttelyjen jälkeen. Vettä noin saman verran kuin vuosi sitten samaan aikaan.

Ps. Sainhan minä ahvenen tirrin padon alta viimesillä heitoilla vaikka eipä paljo lohduttanu enää siinä vaiheessa, oishan niitä salakoita ollu mukava vedellä ylös niinku joku muukin sen huomasi :wink:

Katellaan parin viikon päästä revanssia...

kala eemeli

vibraksin neon puna kelta vihreä lippa mustilla ruotokuvioilla on ollut yliveto.

Noe

Kahden viikon kuluttua pariksi päivää ruunaalle.
Ensikertalaisena kyselisin vähän mahdollisia ottipaikkoja ja kahlauspaikkoja.
Perholla ja virpalla kokeilemaa lähettäis 3 miehen voimin.
Kaikki vinkit sun muut tervetulleita.
Ja oisko vetä kui paljon?