Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Onko kenelläkään tietoa koristeperhoista?

Started by Tytteli, August 10, 2004, 10:12:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tytteli

Kyselinkin jo toisella foorumilla mistä saisi ostaa koristeperhoja ja paljonkohan ne maksaa. Itse kun en kalastuksesat mitään ymmärrä ja haluaisin antaa sellaisen hyvälle ystävälleni lahjaksi. Hän on innokas kalastaja ja opettelee itse perhosidontaa. Monesti on kertonut jostain hienoista perhoista jotka säilytetään seinällä koristeena ja ajattelin sellaisen olevan mukava lahja. Tietysti mikäli niitä ei saa mistään ja jos täällä on sidontataitoisia ihmisiä ja joku olisi halukas minulle sellaisen tekemään olisin todella kiitollinen.

Jermoni

Voisin tehdä mielellään semmoiset koristeperhot ystävällesi, tai kenelle tahansa. Oon tehny joskus aijemminkin niitä koristeeksi, jopa korvakoruiksikin  :D Pistäppäs sähköpostilla toiveita millaisesta koristeperhosta olisi kyse. Sähköpostiosoite [email protected]
Vapa taipuu aivan kaarelle, liitokset natisee, kelan räikkä huutaa! Alkaa hurja vääntö. 10 minuutin väännön jälkeen luovutan. Perho ei lähde millään irti puusta.           :D

x

Perhonsidonnan maailmanmestari Toni Kakkurilla on erittäin hienoja kehystettyjä klassisiin gutti-silmäkoukkuihin sidottuja uniikkiperhoja. Ja kehyksetkin on tyylikkäät. Näitä on esitelty mm. PohjolanPerhokalastaja-lehdessä. Varmaankin saat tekijän kiinni ja hintatiedot : [email protected]