Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Salakalastus

Started by lailko00, May 24, 2005, 14:35:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Oletko salakalastanut?

En missään tapauksessa!
15 (41.7%)
Olen joskus "unohtanut" maksaa luvat...
14 (38.9%)
En todellakaan maksa hirveitä lupamaksuja!!!
7 (19.4%)

Total Members Voted: 33

Voting closed: May 24, 2005, 14:37:38

lailko00

Olen kuullut muhkeita juttuja kun, Oulun seudulta voimalaitoksen alapuolelta on nostettu niin ja niin isoja lohija ja muita arvokaloja.

Itseä alkoi kiinnostaa kuulla näitä juttuja. Miten ne kalastavat? Olen kuullut 2 eri tapaa... toinen on heittää pelkkää isoa 3 haarakoukkua tai sitten vetää verkkoläpi joen. Verkko ei ainakaan merikoskessa voi toimia, koska sielä on mahotonta pitää verkkoa.

Onko näitä salakalastajia saatu kiinni? jos on niin millainen rangaistus siitä tulee? Virvelit ja kalat valtiolle?

Käsittääkseni merikosken voimalaitoksen alla ei saa kalastaa 200m lähempänä patoa... Montan voimalaitoksen alla ei saa 100m lähempänä kalastaa.

Kertokaa oman paikkakuntanne salakalastus juttuja, mitä ootte kuullu vanhemmiltanne/papoiltanne.

Anonymous

aurinkolasit päähän vaan ja rautalangasta koukku ja sillä kaloja nappaamaan... siksi lsasit, koska niillä "näkee veden sisään".

Peksim

Quote from: lailko00
Itseä alkoi kiinnostaa kuulla näitä juttuja. Miten ne kalastavat? Olen kuullut 2 eri tapaa... toinen on heittää pelkkää isoa 3 haarakoukkua
Joo no tuota sanotaan rokastukseksi, mikä on laissa kiellettyä!
Muutenkin aihe vaikuttaa(ko) trollilta!? Mun puolesta lukko vaan....
"Elämä edessä tukka takana"- Marko Kiprusoff

Anonymous

mikä on trokastusta?

Reaper

Quote from: -Kalamies-
Quote from: lailko00
Itseä alkoi kiinnostaa kuulla näitä juttuja. Miten ne kalastavat? Olen kuullut 2 eri tapaa... toinen on heittää pelkkää isoa 3 haarakoukkua
Joo no tuota sanotaan rokastukseksi, mikä on laissa kiellettyä!
Muutenkin aihe vaikuttaa(ko) trollilta!? Mun puolesta lukko vaan....

Tuossahan -Kalamies- juuri kertoo mitä rokastus on!

Ja kyllä maksan luvat jos on alue minne sellaiset vaaditaan.
"Keijol ei oo rahaa, mut Keijoln kauhee käsi"