Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

loop blackline

Started by Tuntematon kalastaja, August 09, 2004, 21:20:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tuntematon kalastaja

onko hyvä vapa,perustele hyvin valintasi!
Ei sitä kuule noin kalasteta,vaan näin

Mikko_-Procyon-

Heittämisessä ihan hyvä, mutta en silti ostaisi. Pinta on lakkaamaton ja tästä syystä herkkä kolhuille. Tulee "kertakäyttövapa"-fiilis.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

tme

Minulla on tämä vapa #5 luokassa 9' jalkaisena. Vielä ei ole tullut tilannetta että ei oisi saanut heitettyä riittävän kauas ja vapa on mukava ja helppo heittää. Olen kolhinut tätä vapaa puihin, tiputtanut vahingossa ja säheltänyt muuta sen kanssa mutta eipä se tunnu hajoavan.

Markus_X

Mulla neljä kesää ollu käytössä  ysijalkanen vitosluokan vapa ja kolme kertaa kärki menny poikki. Ja joka kerta kuin itestään... Tosi heikko... En osta enää koskaan! Viiden vuoden takuun onneksi otin, mutta aina siinä se nelisen viikkoa menee, ennen kuin uusi kärki ruottista tuloo. =(

Anonymous

Minulla sama homma kärki poikki kuin itsestään kuten ed.

Jani1982

Joo nuita kärkiä tuntuu menevän noissa halvemmisa aika helposti.
Minulta meni aikoinaan abun vapa poikki, mutta korjasin sen itse niin kyllä kestää.

Jani1982

Joo nuita kärkiä tuntuu menevän noissa halvemmisa aika helposti.
Minulta meni aikoinaan abun vapa poikki, mutta korjasin sen itse niin kyllä kestää.