Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

erittäin suuri hauki!

Started by nxoni, August 24, 2004, 20:59:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nxoni

Ernesti

Venytetty keskeltä jollain kuvankäsittely ohjelmalla. Ihan selvä raja näkyy! Huijausta!!

nxoni

Itseasiassa jos vähän tarkennettaisiin tätä kuvaa.

Kyse on Jättiläishauesta (muskie)

Esiinty jenkeissä..

jaba88

Joo,onhan nuita huijaus kuvia mutta ,monien jenkkilän haukien kuvat eivät ole "kusetusta" koska siellä elää se paikallinen "giant-pike" eli jättiläishauki laji. :D

Vanha käyrä

Feikki ! Säälittävää edes julkaista moisia kuvia :(

jaba88

No ainakin ylemmän kuvan kusetuksen huomaa muunmuassa siitä että
äijän oikean jalan polvi on "rentona" jota se ei missään tapauksessa olisi kannatellessa tuollaista 65kg haukea,siis eihän se oikea kala ole mutta JOS olisi... :D
Varsinkaan kun tuo ukko ei miltään bodariltä näytä...

TIIMU

Eka kuva on selvä feikki. Ite en kehtais pistää tänne tai väittää aidoks...

Anonymous

miksei muka ton kokosii vois olla kyl niitä amerikas ainaki on luulen et tuo on oikee

nxoni

eh, no minä en sitä ole väärentänyt (jos se on väärennetty) ja voin kyllä kertoa että tuollaiset 30-40kg hauet amerikassa ei ole mikään uutinen..

Tyhmät suomalaiset.

nxoni

Quote from: TIIMUEka kuva on selvä feikki. Ite en kehtais pistää tänne tai väittää aidoks...

Hei TIIMU!! Missäs välissä mä olen väittänyt, että se olisi aito? Pastesin kuvan tänne ihan huvin vuoksi, joten mee himaas valittamaan #"¤"#¤!"..

TIIMU

Ensinnäkin oon kotonani valittaas  :)  ja toiseks en oo väittäny että sä olisit väittävän tota aidoks. Ja kyllä tollasia varmasti on mutta ekakuva epäilyttää  :D

Pete

Kanadassa asuneena ja myös noita Muskieita pyytäneenä tässä linkkiä.
(en toki noin isoja koskaan sieltä saanut)

Ei sitä nyt kannata heti mollata niitä jotka isoja/isompia kaloja ovat saaneet...
Esimerkiksi tästä linkistä voi ihailla Muskien pyytäjien saaliita.  Ei kai ne kaikki niitä kuvia viitsi alkaa Photoshoppaamaan.

http://www.trentu.ca/muskie/bigindex.html

Pitäisi ihan tuollaisella peruskoulu englannillakin selvitä miten isoja ovat. Usein vain mainitaan pituus tuumina, ja kuten kaikki tietää tuumahan on 2,54 cm, että siitä sitten laskemaan.....ja useimmat kalat C&R...

örps

toi eka kuva on ainaki paintilla tehty, selvä juttu

hege87

Heh... Tollasii nyt tekee photarilla parissa minuutissa. Eka kuva on ilman muuta huijausta (XIIT), mut oishan se oikeesti siistii vedellä tollasii ylös, eikä mitään pikku "sinttejä".  :roll:
^Hege87^

nxoni

haha "xiit" ;p mäkin käytin tota termii kauan sit.. pelasin sitä typerää cs:ää... sori offtopic

Anonymous

"No ainakin ylemmän kuvan kusetuksen huomaa muunmuassa siitä että
äijän oikean jalan polvi on "rentona" jota se ei missään tapauksessa olisi kannatellessa tuollaista 65kg haukea,siis eihän se oikea kala ole mutta JOS olisi...
Varsinkaan kun tuo ukko ei miltään bodariltä näytä..."

tosta ei kyllä näe että onko tolla miehellä jalka rentona.. haha mut iha sama se mulle on

ollifl

henk. koht. en epaile mitaan mita kalamiehen suusta tulee ja jos se viela kuvalla todistetaan niin sillon sen on oltava totta, lmao, ihan on normaalia kokoa pohjois osavaltioissa, ainakin naitten lehtileikkeitten perusteella.

Ontario waters hold some of the world's largest muskie. The provincial record is a 65-pound (29.5-kg) giant taken by Ken O'Brien of Toronto from Georgian Bay's Blackstone Harbour. It was only a few pounds smaller than the 67.5-pound (30.61 kg) world record from Wisconsin. Will Ontario produce an even larger fish?

He suggests the next world record will be a female, at least 30 and perhaps 35 years of age, about 60 inches in length (152.4 cm), and will come from one of seven Ontario waters: the St. Lawrence River; Lake of the Woods; Wabigoon Lake; Eagle Lake; Lac Seul; Georgian Bay; or the Ottawa River.

Siitahan on lahettava etta 152 cm fisu on iso ainakin jarvi kalaksi.
"...did you ever    
stand and shiver    
   just because    
you were looking    
         at a river?"    by Ramblin Jack Elliott.

ollifl

unohdin laittaa viela yhden kuvan mielestanin aika isosta muskellungesta, tai ainakin osotteen josta voi sellasen loytaa,

http://www.1fghp.com/minnesota/muskiebreath/Mnrecordmuskie.html

[/img]
"...did you ever    
stand and shiver    
   just because    
you were looking    
         at a river?"    by Ramblin Jack Elliott.

puolisukeltaja6

Kattokaa kalan varjoo ja oikeanpuoleista reunaa! Selvää kusetusta!

Arza

siellä on oikeestikkin noin isoja haukia oon kalastuslehessäkin nähny mut toi ylimmäinen kuva on feikki!!!

¤JJ¤

Ekasta kuvasta näkee kyllä että kalaa on venytetty, mut kyl tommosii JÄTTILÄISHAUKIA jenkeistä löytyy ihan oikeestikin...!!!!!!! :?:  :wink:
Serkkukin sai yli 25 kilosen ku siäl kävi. :D  :!:

--PROFESSOR--i

No tuo nxonin ensimäinen kuva oli silkkaa paskaa, mutta tiiän, että tuolla jenkeissä on niitä aivan saa*anan isoja  muskie(vai mitä nyt olivatkaan)haukia...On ne kyllä aika uskomattomia...
MADE in Finland...

puolisukeltaja6

Kersantti

:shock: Joo kunnon krokotiileja! Tuommosen ku joskus sais  :lol:
Joku 25 kilonen  :o