Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Kokemuksia Vision Midgestä?

Started by Purolle, September 06, 2004, 14:07:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Purolle

Jeps.Olen hankkimassa purokeppiä ja hollilla olisi Visionin Midge 6,6/4.
En ole ikinä omistanut taikka kokeillut lasikuituaihiota.
Olisiko kellään kokemuksia vavasta...
Hinta olisi kohdallaan (alennuksien kanssa).
Vaihtoehtona on ollut Orviksen tuotantoa,mutta hintaa tulee heti lisää reilut 200 eskoa...

PS.En hae halvinta ratkaisua vaan toimivinta...

Kiitokset kaikille vastanneille :D

Anonymous

Ravistelin kaupassa lauantaina.Melto, tunnottoman oloinen. Painoi yhtäpaljon kuin #8 vapa.Tyypillinen lasikuitu.Kivempi kalastella kevyellä hiilikuidulla pidemmän päälle ja ne on tunnokkaampia.Tietysti jos edelliset ei haittaa, niin mikäpäs siinä sitten?

Anonymous

Moi,

Mainio vapa, jos lasikuidusta pitää. Yksi keveimmistä laseista. Saat nelosen siimalla semmoista herkkyyttä, joka on jo ihme kakkosen hiilikuidulla. Rullailuvekotin.

Omani saa väistyä, kun nelosen ja kolmosen luokkaa on kerääntynyt Scottin lasikuituja (jopa yksi ruskea 7' #4) ja vielä yksi lamiglassi, plus yksi nelosen bambu, eli pehmeitä on tarpeeksi... kelpo vapa seisoo nurkassa.

Jos olet kiinnostunut ostamaan pois, kirjoita tai soita:

[email protected]

040 5164344

Anonymous

Pete

Quote from: AnonymousTuolla on jjarilla myynnissä Rainshadowin aihoiosta rakennettu #3.

http://www.perhokalastajat.net/keskustelu/viewtopic.php?t=1750

Se #3 keppi on kyllä St.Croix, ja kokemuksesta voin sanoa että se on todella hyvä vapa.

http://www.perhokalastajat.net/keskustelu/viewtopic.php?t=1749

Anonymous

Kun omistaa kierot silmä, niin näin käy.
Mitenköhän ihminen voi olla näin urpo. Mä katoin sen monta kertaa ja olin aivan varma, että otsikossa oli #3. Ihmettelin itekseni vielä, että miksi se myy kahta #3.

No hyvä, että korjasit.
Optikolle menossa...

peltzi

mulla on itselläni lamiglassin lasikuitu aihioon tehty #3 purovapana ja oon kyllä kokeillu tota visionin mkidgeekin, mutt oon huomannut paremmaksi tuon lamiglassin... muistaakseni lamiglassin saa 2 osaisen ajohonkin 170 egeen.... kannattaa kusuä perhokulmasta että miten on tilaavatko he sellaisen sulle...

¤JJ¤

:D Kiva vapa. Kokemuksia on tältä vuodelta ison harrin (51, 1250g) väsyttelystä #3 luokan midgellä. Kävi yllättävän helposti! Väsyttelin sitä noin 25 min. Vavassa on tosi pehmeä "tatsi" ja kontakti kalaan säilyy koko ajan. Siima ja perho ei joudu kovalle rasitukselle kosta vapa myötäilee syöksyjä kauniisti. Ps. Kyllä sillä melkein pohjasiimoille heittää!!! Rullaus on lyhyemmällä siimalla tosi helppoa.  :!: Hyvä retkivapa lappiin! :!:

matiaz

En oo Midgellä edes heittänyt, kaupassa vain hypistellyt. Olihan se todella kevyt lasikuituvapa! Vähän ehkä veltompi, kuin jotkut Lamiglassit...? 3 Lamiglassilla olenkin sitten useamman reissun heittänyt, ja vaikka se painossa Visionille häviääkin, niin kyllä tuo ainakin hyvä vapa on! Ilo sillä oli kaloja väsytellä, varsinkin harreja ja >45cm taimenia...Mutta kusessa olin, kun pieneen Tinseliin hornas kiinni 58 kirkas.... :lol:
"Jos syö haukee ei millään laukee, jos syö lohta tulee kohta, jos syö siikaa lentää liikaa, jos syö lahnaa lentää pelkkää mätitahnaa."

www.perhokalastus.info