Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Kahluukenkien rasvaus?

Started by Mie1, September 17, 2004, 15:15:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mie1

Joo eli kyselisin,että millä aineella voisi kahluukenkiä huoltaa,niinku vaikka öljytä/rasvata?
Mulla on noi Vissun Flywaterit ja nehän on nahkakengät.Niiden pinta on jo hieman kulunut ja muutamia naarmuja on jo tullut.

nahkista vaan

Anteeksi nyt vain, mutta Flywaterit ovat keinonahkaa, eikä mitään nahkaa. Niillä on vissi ero. Toki keinonahallekkin saa kaikennäköisiä suihkeita. Kannattaa mennä kenkäkauppaan kyselemään. Itse olen käyttänyt nahkista nahkapinnoille.

Mie1

Quote from: nahkista vaanAnteeksi nyt vain, mutta Flywaterit ovat keinonahkaa, eikä mitään nahkaa.

Joo,kyllä ne ovat keinonahkaa...anteeksi erehdykseni ja kiitos vastauksesta.
Lisää kaipailen....

Selenius

Eipä tartte keinonahkaisille mitään tehdä (jos ei ehdottomasti halua). Nahkatossut on eri juttu, ne kun koppuroituu ajan myötä mikäli ei huolla...
Mikään muu ei ole elämässä tärkeää kuin kalastus. Eikä sekään nyt niin tärkeää ole.

Selenius

Eipä tartte keinonahkaisille mitään tehdä (jos ei ehdottomasti halua). Nahkatossut on eri juttu, ne kun koppuroituu ajan myötä mikäli ei huolla...
Mikään muu ei ole elämässä tärkeää kuin kalastus. Eikä sekään nyt niin tärkeää ole.