Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Kumivene kalastuskäytössä?

Started by Falco, October 11, 2004, 20:04:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Falco

Eli onko kumiveneet kellekkään tuttuja kalastuskäytössä? Itselläni on sellainen ja tuntuu jotenkin niin nololta soudella sillä ja kalastella ku muilla on jotkuu himo veneet, mutta mitä mieltä te olette? Onko se sitten halveksuttavan näköistä jos joku kalastaa soutuveneellä, itsellä ei ajokortttia ole niin soutuveneen jos hommaan niin en saa sitä kuljetettu oikein mihinkään, joten ostin sitten kummibotskin. Ja nyt ehkä vähän kaduttaa...
-Heti aamulla kalaan-

Jimbo

Ei kannatta kalastaa ja miettiä mitä muut ajattelee. Pääasia, että kalaa tulee ja on hauskaa. Kyllä kelluntarengas (vai mikä onkaan sen härpäkkeen nimi) vielä kumiveneen voittaa noloudessaan mennen tullen.

Koukkujen kanssa kyllä kannattaa olla kumivenellä kalastaessaan varovainen, ettei venereissu muutu uimareissuksi  :shock:

HalDi

Munkin mielessä on käyny justiinsa sama asia. Mikäpä oliskaan näppärämpää, ku porskuttaa kumiveneellä kalavesiä pitkin?!
Tarkoittaakos Falco nyt semmosta mökkikumivenettä, vai semmosta moottoroitavaakin hi-tech-kumivenettä?

Mutta en sanois, että kelluntarengas olis mitenkään nolompi, ku kumivene. Tämä ny varmasti nostaa huimasti Falcon itsetuntoa, mutta kyllä mun mielestä kumivene aina "nolompi" vehjes on, ku kelluntarengas. Pahoittelen tota, mutta huvitti vaan tuoda tämmönenkin mielipide esille.

Ja pääasiahan ottta tosiaan on, että olis hauskaa. Ei oo kovin julkisia paikkoja nuo kaikki kalapaikat.
Teinismi alas! Irti kapinallisten ikeestä!

puolisukeltaja6

Onhan se jokamiehen oikeus että saat kalastaa. Ei laki kumiveneitä kiellä. Ja tuskin kaikki siellä rannalla liikkuvat ovat sinun tuttuja jotka juoruilisivat sinusta.

En näe asiassa mitään vääryyttä, paitsi kehtaatko mennä kumiveneellä kalaan? Taidampa itse kokeilla samaa mökillä...

Incipit

Ja usein merellä on matalia lahtia jossa tavallisella soutupaatilla on koko ajan pohjasta kiinni ja parhaat kalapaikat kuten pienet kaislikko saarekkeet ovat usein heittojen ulottumattomissa, niin silloinhan kumivene on tosiaankin aika oiva peli.

Mutta saa kyllä olla varovainen niiden koukkujen kanssa, varsinkin nyt loppusyksyllä kun vesi on niin keleksen kylmää

kalastaja86

Ite en oo koeillu, mutta pikkuveli kokeili tänä kesänä ja hauskaa oli ja sai jopa särkiä. Itse aion kokeilla ens kesänä.
Just a Fishing Man....

tammerkoski

Tarkotatteko sellasia 150-199€ kalastukseen tarkotettuja vai ihan niitä halppis juttuja eli 0-20€???
''Kalastus suomalaista elämää''

Hemphöö

Itse kalastelen 200e kalastukseen tarkoitetulla paatilla tuolla järvellä. Ainoa ongelma on nuo moottoriveneilijät ku ne vähän v****ilee ja alkaa ajelee ympyrää meitin ympärillä. se ei oo kivaa!
-Ei niin pitkää yötä ettei aamu tulisi-

tammerkoski

mites nämä 200€ veneen mistä ostit ja kestääkö koukkuja
''Kalastus suomalaista elämää''