Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

mites ns. vuosiuistimet

Started by Rapalaz, December 14, 2004, 21:18:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rapalaz

olen ihmetellyt kun on näitä vuosiuistimia ja olen itse ostanut niitä viimeisen neljän vuoden ajalta mutta en ole saanut milläkään muulla yhtään kalaa paitsi vuoden 2003 uistimella taisin saada hauen mutta ovatko ne edes kunnolla kelvollisia kalastukseen vai onko niiden tarkoitus vaan olla koristeena? haluaisin kuulla teidän kokemuksianne kyseisistä vuosiuistimista ja jos on kalaa tullut niin voisi myös laittaa että minkälaista ja minkälaisista paikoista. kiitos jo etukäteen vastanneille

Pete

Eiköhän niiden ole tarkoitus olla enemmänkin keräily ja koriste juttuja.

En sano, ettei niillä kalaakin voisi saada, olen saanut kenkälusikallakin 2,1 kg hauen.

jaba88

No taisi olla kalastus.com osoitteessa juttua niiden kalastavuudesta ja joku oli saanut hyvinkin haukea vuosiuistimella,minäkin kerään niitä ja en kyllä ikinä hauen hampaisiin niitä heitä :shock: sen verran arvokkaita,
varsinkin se -94 vuoden lusikka :wink: .

Kerääkö kukaan muu täällä vuosiuistimia???

Salmo

Ostin muutama vuosi sitten ainoan vuosiuistimeni - Kuusamon kulta-Räsäsen - yksinomaan kalastuskäyttöön. Monessa tilanteessa ollut jopa päivän pelastaja hauen suhteen, varsinkin kesäisin. Että kyllä ainakin sillä kalaa on tullut.

mikke.l

keräilen niitä, mutta sain kaksi samanlaista vuoden 2001 vuosiuistinta joten päätin kokeilla.Oli ihan mahdoton ottipeli :P

puolisukeltaja6

eilen ostin ensimmäiseni. Kuusamon vuosiuistin 2005 keskikokoinen.

KalaKaapo

Milleenium versiolla on tullut oikein hyvin sellaista 2-3kg haukea...Ihan hyvä peli, ei siinä mitään.
Voi nääs nääs nääs.. duupiduu nääs nääs.. däkädäkä duupiduu nääs...

Peliqtio

Keräilen, ja itseltäni löytyy 96, 2000-04 uistimet. vedessä en ole vielä uskaltanut uittaa, mutta ovat kuulemma todella hyviä hauelle kirkkaana päivänä.
-Kaikki koneet toimivat savulla, kun savu tulee ulos, kone ei enää toimi-

Paina tästä, jos vain uskallat!

Monni

Lasivitriinissä tuollla taustalla komeilevat.  :)  En mää niitä veteen uskalla heittää...
Poltinkoski