Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

vaappujen kaavat!!!

Started by Anonymous, January 11, 2005, 19:41:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Anonymous

Haluaisin tähän itsetehtyjen vaappujen kaavojen kuvia yms. Mieluiten oikeassa koossa... (En osaa itse tehdä niitä :oops: )

Reaper

"Keijol ei oo rahaa, mut Keijoln kauhee käsi"

jaba88

Ei vaapun tekoon mitään kaavoja tarvita!
Itse en näitä em."kaavoja" ole muistaakseni koko lyhyen vaapun rakennus-urani aika tehnyt kuin pari ja nekin silloin kun tein kopiota "possusta".
Et tarvitse muuta kun normaalin terävän puukon,sahan ja hiomapaperia.

Jos joku on vielä epäselvää niin kysy ihmeessä,mutta kaavoja ei tarvi jos omaa hivenenkään mielikuvitusta,jos kaikki käyttäisivät kaavoja niin maailmassa olisi vain yhden näköistä vaappu...

Monni

Mutta laittakaa nyt joku jotain itte suunnittelemianne vaappu malleja...
Poltinkoski

jaba88

Miksi laittaisin itse kovalla työllä hyväksi havaitsemani vaappurunkojen mallit kaikkien nähtäville?Keksikää omia runkomalleja.

Ja jos ei itse keksi niin aloittakaa vaikka rakentamalla jotain rapala countdownin näköisiä vaappuja,ne on helppo vuolla semmoiseksi pitkulaiseksi ilman hirveitä kyttyröitä kuten joissakin lohivaapuissa:D .

Eikä sillä rungonmallilla niin hirveästi aloittelijalla ole väliä vaan uintilevyllä ja painotuksella...

taos

Ei oma, mutta aloitukseen kätevä vaapunkaava . Tuollaisenaan tulostamalla tuli 58mm pitkä sivuprofiili.

Mikko_-Procyon-

Katsoin niin näkyi olevan lähes 100 erilaista sapluunaa tallessa. En taida jaksaa alkaa niitä laittamaan nettiin kuitenkaan (ainakaan kaikkia). Voisin miettiä vähän lisäosaa tuolle vaappu-artikkelille jossain vaiheessa. Siihen voisi pistää vaikka vähän sapluuntoitakin mukaan...
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/