Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Uutta perhosiimaa!

Started by Jooseppi, January 28, 2005, 18:56:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jooseppi

Pitäisi ens kaudeks ostaa uusi siima ja olen miettinyt näitä: visionin presentation tai extreme distance(aftm 6). Kumpi olisi parempi kun kalastan pienillä puroilla ja isommilla joilla ja lammilla? Extreme on kuulemma pitkäheittoinen mutta sillä ei niinkään ole väliä, kunhan perho lentää siististi :)  Tai jos vissuissa on jotain vikaa niin ehdottakaa muita. Mielellään suht edullisia.

/hk

Parin presentationin omistajan vojn suositella! www.rialinna.fi lähtee presentation 35€! RUllaa nätisti ja pitkälle!

Jooseppi

Mitä olen ite miettiny niin on kallistunu heti alkuun presentationin suuntaan. Piti vaan kysyä :) Ihan hyvä tarjous mutta ei tainnut olla 6 luokkaa? Täytyy kai maksaa se 50-60 e sitten.

Kiitos silti!!!

opax

Presentationista on tulossa uusi versio tulevalle kaudelle (PK 1/05 mukaan). Tästä syystä Rialinna on pistänyt vanhat tarjoukseen jo jonkin aikaa sitten.

jebulis

mulla sama juttu. mulla on abun diplomat traveller setti.
Mikä siima olisi sille sopiva 5/6 luokan vavalle

Jooseppi

Quote from: jebulismulla sama juttu. mulla on abun diplomat traveller setti.
Mikä siima olisi sille sopiva 5/6 luokan vavalle

Kai se presentation siihenkin vapaan käy..? :wink:  On munkin perhovapa 5 luokkaa mutta monet hössöttää että siima voisi olla yhden luokan painavempi.

Onko presentation TT vai WF? Jotkut sanoo TT ja paketissa lukee WF :|

kertokkee

presentationin kartiointi on tt:tä lähellä. siima ei periaatteessa voi olla TT, koska wulffilla on siihen patentti.

mutta, näitä mietin:    Vision presentation 2
                               Vision target
                                Vision compound
kellään kokemuksia compoundista?  pitäs saada melko isokin perho vähän kaummas ammuttua, ja presentationilla tuo ei taida onnistua?

Jooseppi

Quote from: kertokkeepresentationin kartiointi on tt:tä lähellä. siima ei periaatteessa voi olla TT, koska wulffilla on siihen patentti.

mutta, näitä mietin:    Vision presentation 2
                               Vision target
                                Vision compound
kellään kokemuksia compoundista?  pitäs saada melko isokin perho vähän kaummas ammuttua, ja presentationilla tuo ei taida onnistua?

Kuulemani mukaan presentationilla lentää isompikin perho, en tiedä sitten miten pitkälle... Itse ainakin olen päättänyt että presentation lähtee mukaani kun vain kauppaan menen(ellei mieli muutu). :)

/hk

Kyllä ainakin itse olen paiskone presentationilla painavia/isoja perhoja. Aina ne sinne on lopulta mennyt minne yritettiinkin.. ainakin useimmiten