Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Kala-Pirkat ry, Tampere

Started by Anonymous, February 20, 2005, 22:10:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Anonymous

Kuinkas moni on tossa seurassa? Minä ite oon! Saisko jotain tietoa siitä Lapinreissusta jossain huhtikuussa?!? Jos oot seurassa tai muuten tiedät!

edit: otsikkoa muokattu

SuSi

Quote from: AnonymousKuinkas moni on tossa seurassa? Minä ite oon! Saisko jotain tietoa siitä Lapinreissusta jossain huhtikuussa?!? Jos oot seurassa tai muuten tiedät!

Toi oli siis mun! (unohdin kirjautua)

tammerkoski

oisin tullut mutta kun Tae-kwondo painaa päälle :(  no tuun 60% varmuudella  :D
''Kalastus suomalaista elämää''

tammerkoski

Pakko nyt kysyä vähän tästä seurasta. Millainen meininki? Mitä yleensäänkin tehdään? Onko retkiä? Kuinka liitytään?
Nyt kun kerrankin olis mahdollisuus liittyä niin kyselen vähän ensin. Olen sitten kattonut ne sivutkin mutta niitä ei ole päivitelty vuoteen.

Sori kun nostin tän vanhan aiheen :oops:

Himopilkkijä89

Olen Vammalan urheilukalastajissa mutta aikeissa oli syksyllä liittyä Kala-Pirkkoihin, Lempäälän Pilkki-Miehiin tai Linnavuoren urheilukalastajiin. Eipä tullut kuitenkaan liityttyä.

Mutta antakaapa tietoja Kala-Pirkoista jos vain tiedätte.

Yuz

KP on kai lopettamassa, kerää enää rahaa ensi kesäksi merireissulle.
I once dug a pit and filled it with clouds. Or was it clowns? Come to think of it, it began to smell. Must have been clowns.

tammerkoski

Yuz

Quote from: tammerkoski on March 21, 2007, 16:22:13
Onko toi varma tieto?
KP:laisen suusta. Kysy yv:llä vaikka Tumzulta jos lisää haluat tietää.
I once dug a pit and filled it with clouds. Or was it clowns? Come to think of it, it began to smell. Must have been clowns.

Tumzu

Ei se ole lopettamassa. Olen vbain muistanut asiat väärin ja se oli toinen seura lopettamassa. Voisin nyt myös kertoa Kala-Pirkoista. Kerholla kokonutaan yleensä n.klo 6. Kerholla voi tehdä melekin mitä vaan esim. sitoa perhoja ja rakentaa vieheitä yms. Kerholla voi tehdä mitä haluaa, mutta ohjattua toimintaakin on. Kalaretkiänkin tehdään muutamia vuodessa edim. Meri reissuja ja joka syksy on lähdetty yleensä korkeakoskelle lohia kalastamaan.

tammerkoski

Tumzu minkä ikästä populaa siellä on? Ja jos haluaa tehdä vaikka vaapun nii saako siellä apua tarpeen mukaan? Kannattaako tulla kattomaan?  :-D

Vielä että jos tekee siellä vaappuja niin joutuuko itse maksamaan materiaalit?

Tumzu

Materiaalit ovat ilmaisia jäsenille ja paikanpäälle voi toki tulla katsomaan touhua. Populaa on oikeastaan kaikista ikäluokista ja apua saa todella hyvin.

Tuossa vielä seuran kotisivut

tammerkoski

Taidetaan nähdä maanantaina. Voiko sen maksun maksaa paikanpäällä?

Tumzu

muistaakseni sen voi. en ole aivan varma.

http://kala-pirkat.8k.com/jasenyys.htm tuossa on tietoa jäseneksi liittymisestä.

Yuz

Pitäisi varmaan liittyä takaisin. Sen verran edullista ja se on oikeastaan ainoa paikka missä voi kunnolla vieheensä tehdä. Koska seuraava kokoontuminen?

tammerkoski

Kyllä piru kuulostaa jännältä. Kuinkas pitkään noi kokoontumiset kestää?

Yuz

Quote from: tammerkoski on March 21, 2007, 20:57:18
Kyllä piru kuulostaa jännältä. Kuinkas pitkään noi kokoontumiset kestää?
Reilu tunnin yleensä. Vähän vaihtelee, riippuen aika lailla niistä "vetäjistä".

tammerkoski

ei varmaan oo mahdollista tulla eri päivinä sinne? Vai onko tuo maanantain ainoa vaihtoehto?

Tumzu

Kyllä ne ainakin klo 8 kestää. Riippuu siitä koska porukka haluaa lähteä sieltä. keskiviikkonakin on kyllä aika, mutta se on ikään kuin omistettu näille veteraaneille. nuoriso kerho kokoontuu vain maanantaisin.

tammerkoski

Quote from: tumzu on March 21, 2007, 21:03:55
Kyllä ne ainakin klo 8 kestää. Riippuu siitä koska porukka haluaa lähteä sieltä.
katoskatos. Kyllä on satavarma että nähdään. Pakko päästä tekemään ensimmäinen oma vaappu  :wink: