Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

KOKEMUKSIA SIMOJOESTA?

Started by Anonymous, March 23, 2005, 18:39:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Anonymous

arisu1

ihan mukava  muutaman lohen olen sieltä parin vuoden aikana nostanut. jotkin kosket ovat aika miehitettyjä joten kannattaa mennä rauhallisemmalle paikalle ehkä siten saaliskin varmempi.

ohimies

Hyvän mielen lohijoki <---sarkasmia

Liikaa väkeä, vaikea kahlata, vesi paskaojan väristä ja edelleen liikaa väkeä. Ei hintansa väärti. Ennemmin suosittelen matkaa Koillismaan taimenjoille.

arisu1

ohimies "Liikaa väkeä, vaikea kahlata, vesi paskaojan väristä ja edelleen liikaa väkeä. Ei hintansa väärti. Ennemmin suosittelen matkaa Koillismaan taimenjoille." SULLA ON NÄKÖJÄÄN HYVÄ ASENNE TUOHON KALASTUKSEEN SIMOJOELLA ON ALLE 5 PAIKKAA JOSSA NÄKYY MUITA KALAMIEHIÄ HAITAKSI ASTI MUUALLA SAA KALASTAA IHAN RAUHASSA JOS IHMISIÄ PELKÄÄT NIIN RUPEE VAIKKA OMPELEEN..

Mikko_-Procyon-

Rekisteröitykää ja tapelkaa privassa. Täällä toiset ehkä yrittävät jopa keskustella.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

ohimies

Itse en tappelua ole tässä aloittamassa, enkä käymässä. Kerroinpa vain oman mielipiteeni "hyvän mielen lohijoesta". Tähän lienee minullakin oikeus. Kyseessä ei ollut provo, vaan omaan henkilökohtaiseen kokemukseeni perustuva mielipide.

Mikko_-Procyon-

Lähinnä tuohon Arisu1:n kommenttiin minä tässä puutuinkin...
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

Ernesti Kustaa

Eipä tullu kalaa ja en nähnyt muuta kuin yhden kalamiehen meidän lisäksi siellä...

tapio47

olkin 26 -29 5 väilsen aja simojoella lohi ei ollut viel noussut kai eli ei tärppejä ees