Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

minnow spoonin ruohikkosuojaus

Started by __janze__, March 25, 2005, 21:37:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

__janze__

eli jos teillä on mennyt ruohikko suojaus viiksi poikki niin jatkatteko silti sillä kalastamista esim ruohikoiden ulkopuolella

kaivo

Eipä ole vielä viiksiä katkennut, mutta mikäli niin pääsee käymään en jatka sellaisella uistimella kalastusta avovedessäkään, sen takia että kalojen tartuttaminen onnistuu paremmin normaalilla kolmihaarakoukulla.

Limppu

No sen korjaaminen on varmasti yksi maailman yksikertaisimmista asioista!

__janze__

mutta ottaahan siihen kala silti

kaivo

Quote from: LimppuNo sen korjaaminen on varmasti yksi maailman yksikertaisimmista asioista!
Miten korjaat Minnow Spoonin? Itse kun olen sen verran tumpelo etten ainakaan äkkiseltään hoksaa sellaista tapaa, miten Minnow Spoonista saisi kotikonsteilla yhtä hyvän kuin ehyestä kappaleesta. Esim. Räsäsen tyyppisellä tavalla toteutetusta ruohouistimesta saanee vielä toimivan pelin niittaamalla uudet viikset pianolangasta, mutta Minnowissahan viiksi on rungossa "kiinteästi", upotettuna...

Limppu

Ite oon korjannu ainaki 2 minnow spoonia...

se runko on kyllä h**vetin kovaa materiaalia,mutta siihen kyllä saa tehtyä kolon,johon jonkin vihneen (esim. jotain paksua pianolankaa tms.) saa upotettua ja tarpeeksi epoksia niin kiinni pysyy!

ainakin tähän asti,korjauksen jälkeen ylös tullut apaut 30 + - 1kg haukea

Zounatan

Ei kai sitä nyt hyvää viehettä kannata pois heittää jos yksi metallin pätkä katkeaa. Kannattaa yrittää korjata. Vaikka onhan noi Minnow Spoonit toisaalta tosi halpoja. Ja vaikka uutta ruohosuojaa ei tilalle virittelisikään, niin kyllä sillä silti pystyy kalastamaan. Luulenpa että harvassa ruohikossa kalastus sujuu ihan kohtalaisesti, ainakin kolmihaarakoukullisia lusikoita paljon paremmin.