Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Tyrskytaimenen sidontasetti

Started by Se Isoin KuulaPää, April 25, 2005, 14:44:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Se Isoin KuulaPää

hei kaikki perhonsitojat.
tuolla on juttua valmispaketeista,mutta nyt kysynkin onko kenelläkään kokemusta Tyrskytaimenen Perhonsidonta setistä? plussat/miinukset?

ja sitten, oisin ite ostamassa sidontasetin niin onko teillä suositella minkä merkkisiä settejä, opiskelijakukkarolla ajattelin satsata noin 100€ moiseen hommeliin.

niin joo ja se Winampin TV homma siitä ranskalaisesta perhokalastuksesta on tosi hieno, kannattaa kattoa :)
~Perhokelan huuto on ylistyslaulu harjukselle ja zilleen~

marabou

Mikä winampin tv homma?? :shock:
Ja jos se on joku telkkarista tuleva juttu niin millon se tulee ja miltä kanavalta.

Javalt

Niin.. mikä winampin TV homma? :shock:
Ennenkuin lähdet mitään sidontasettiä ostamaan niin mieti valmiiksi millaisia perhoja tulet sitomaan ja valitse materiaalit sen mukaan. Itse ostin joskus taannoin turhaan mm. kultafasaania jota käytän todella harvoin nykyisissä sidoksissa. Klassisissa lohiperhoissa tämä taas on vakiomateriaali. Seteissä on kyllä perustarpeet sidontaan mutta itse kyllä ostaisin erikseen ne mitä tarvin ja sieltä missä on halvimmat hinnat. Esim. etelässä oli vähän aikaa sitten kovilla hinnoilla poronkarvaa myynnissä jonka sain lapista lähes ilmaiseksi.

Se Isoin KuulaPää

www.winamp.com

sieltä imuroitte uusimman winampin, siis ihan sen ilmaisversion.
sen kun olette asentaneet niin siellä vasemmalla on sellanen TV painike ( tms ) sitä kun klikkaatte niin se kysyy mitka kanavat haluat nähdä. rasti joka ruutuun ja Ok. sit  siihen tulee sellanen kanavalista. oikealta ylhäältä asiasanaksi fly ja se on siinä.

olen nyt ostamassa mhd. snowbeen penkkiä ja sit ostan kaikki matskut jne. työkalut erikseen. en ole ostamassa settiä, sen verran tulin järkliini  :D
~Perhokelan huuto on ylistyslaulu harjukselle ja zilleen~