Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Kirkkonummen Kuhapaikka

Started by Kuha-kalle, May 02, 2005, 08:27:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kuha-kalle

Olin menossa työkavereiden suosittelemalle paikalle Kirkkonummelle. Jotkut kavereistani jopa väitti saaneensa 22 KUHAA kahden tunnin aikana! Aivan hullu väite! En itse uskonut tuota ja lähdin samaan paikkaan kokeilemaan jigejä. Siellä sitten istuin 2 tuntia ja syönti oli ihan hirveää, ei tartvinnut kun heittää ja kuha oli jo kiinni. Yhteensä sain itsekin 15 kpl Kuhia 1-2 kg painosia. Aivan hullu paikka. Kuha tuntuu tulevan keväällä Sinne padon luo, mutta olipa kunnon reissu. :D

Anonymous

kyllä sielt kuhaa tulee, mut eipä oikeen tuu enään, ahventa sielt pikku hiljaa alkaa nousee. :twisted:

Kokenut

Älkää ihmeessä menkö sinne padolle sillä kalastaminen on siellä ja 100 metriä padon alapuolella LAILLA KIELLETTYÄ TOUHUA.
Itse sain kokea asian sakon muodossa viime vuonna yhdellä toisella padolla, enkä suosittele kenellekään niin kallista kalastamista.

kirkkonummi

Missä tuo pato muuten tarkemmin sijaitsee?

esku

Kyseessä on kai Pikkalanlahteen laskevassa Pikkalajoessa oleva pato.

Pekkis

Sitten on myös hyvä tietää, että siellä Pikkalanlahdella olevilla Luonnonsuojelualueilla on KAIKKI KALASTUS KIELLETTY.
Alueet on merkitty merikorttiin sieltä kannattaa katsoa ettei joudu satojen sakotettujen joukkoon.