Blue Fox- lippa

Started by marko, June 16, 2008, 17:27:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tornio_River

Quote from: szczupak on December 03, 2009, 16:06:04
Quote from: Tornio_River on December 02, 2009, 16:24:14
nuita perus metallin värisiä vibraksia nyt löytyy melkein joka marketin laarista tai hyllystä,siitä vain aihio ja maalia pintaan persepäähän niin johan on taas "valmistuksessa" kyseinen lippa,ei sen kummempaa murehtimista tästä synny.
Ois vielä sopivaa maalia...

Maalia saa  kaupasta,jos jonkin moista sekään ei ole mikään ongelma,jos halvalla haluua päästä niin kilikali maalit ei maksa paljoa ja kestävät kohtuudella,jos kuluu niin uutta päälle

Edu

Quote from: Migelis on June 21, 2008, 09:37:24
Kyllä Blue Fox Vibrax kokoa 2... Kultainen väri ja siinä sinisiä pilkkuja niin johan nousee Taimenta.. Kokeilkaa ihmeessa :wink:
Ite sain ton kyseisen lipan ja samaa väriä ja kokoa jostain Rapalan Ahven & Jalokala pakkauksesta, mutta ei oo vielä tullu kokeiltua 8-)
...

juppix

blue fox:sin lippaat ovat tosi hyviä ahvenille haukille.Kyl kannattaa joessa ainakin yrittää

ahti kiiski

Vanha aihe, mutta blaaaaaaaahh :roll:

Itel on Blue Foxin lippoja, joista osa kyl aika koneita.Tahattoman paljon ahvenia tullut, muutaman hauen pulikankin ja spesiaalina oma enkka kirjolohi(1,7kg)
-------------O N K I--------------

tumppi98

Ei mulle oo mitenkään erityisemmin tullut mutta taimenta,ahventa ja haukea on tullut kakkos kokosena ja flake värisenä :wink:.
Mennöön eikä meinata!

Ahvenainen

Yhtiä lempi lippojani nykyään. Näillä tulee kyllä mukavasti ahvenia ja joskus joku sattuma hauen pulikkakin  :-)

Mikke96

Juu kyllä blue fox lipat on hyvä niillä oon ite saanu taimenta, ahventa ja sattuma haukia.

-kelaaja-

3 koko ja fire tiger  ja oon saanu jonkuverra ahventa ja haukee
kala ei tule heti...sitä pitää odottaa

madtrue

Mä oon hyvänkokoisia ahvenia saanut koolla 3 ja firetiger yms värityksellä, on muuten haukiakin tarttunut kaislikon tuntumasta.
Taimenta en oo näillä "VIELÄ" saanut :)
"rocky has left the building"