Eksoottisin kalasi?

Started by Vellamo, June 05, 2003, 08:39:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HuntaKilla

Quote from: Tosimies on July 01, 2007, 23:27:38
Jos se oli kuitenkin kuha, mutta eli vain toosi likaisessa ja sameassa vedessä??

Tai sitten väripoikkeama? :roll:
www.NOAA.gov <-- National Oceanic and Atmospheric Administration
www.team17.com <-- Team 17

Kokkokokoaisitkokokonkokokokonkokokokokon.

prå-kalastaja

Mun eksoottisin kala on joku harmaa ahvenennäkönen joka tuli ongella. Ainoo mun ulkomailta saama kala.

alizeirmk

Liskolla voidaan tarkoittaa mm. kaikkia kansaa sortavia herroja; poliisia, poliitikkoja, pankkiireja, yrityspomoja tai yleisesti henkilöitä joiden käytös tai teot ovat epäinhimillisiä, matelijamaisia.

Jolle

Oliskohan ollu joku makrilli.. :|

raitakala

Playde carmen mexico  142cm Dorado/mahi mahi 8-)

Fisumees

Milloin kala kasvaa nopeimmin?
- Kun kalastaja kertoo saaliistaan.
Minun blogini osoite: http://www.kalassa.net/fisumees/

Miikkali

Ilmaisia tarroja - ilman postikuluja! www.yad.fi/streetteam

OdeFish

^Ovat muoten melkosia jättiläisiä nuo Niilinahvenet .. siis kun se on se keskikoko aika hirmuinen ainakin omasta mielestäni  :-)

.. Niin, ja sitten siihen omaan eksoottisimpaan ''kalaan.'' Taitaapi kuule olla puroa ylittävä Vesimyyrä joka tarttui Mepsin agliaan jostain pienestä purossa, jossa kuulemma oli isojakin ahvenia ja tammukoita .. Hieman ihmettelin että mikäs karvamöykky se sieltä tulee  :-D
Jos sitten ihan oikeaa kalaa, niin ulkomailla en toistaiseksi ole kalastellut joten kyllä mie sanon että se oli pienin koskaan saamani epämuodostunut hauki, 150g. Koon puolesta se oli epämuodostunut, ja koskaan en ole niin tummaa haukea.
Started from the bottom now we're here ~

Määkä

Itselläni on marmoritaimen sloveniasta, on meinaa kaunein kala mitä olen ikinä nähnyt. :-)
Katoavan kansanperinteen jatkaja

Bangkok Fisher

Giant Mekong Catfish 39kg
Suomessa kulkee nimella Jattilaishaimonni :D

Kala Erkki

hauki000

Jotain pieniä kaloja oon ulkomailta ongella saannu mut en muista mitä lajii ne oli.
Verkko on joukko reikiä jotka on sidottu narulla yhteen.

villethx

Venäjän Joki Monni. Pituus 196cm, painoa 90kg.

NatoTaimen

Kilon painoinen seiti muutaman vuoden takaa Norjan-reissulta  :mrgreen: Kolmannella heitolla jyrkältä kalliorannalta UL-vavalla ja 13g Smoltilla  :-D