Uusi 5-luokan siima ?

Started by Petri, January 31, 2004, 15:15:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Petri

Pitäs varmaan ensi kesäksi ostaa uusi perhosiima mut ei oo paljoa noista siimoista kokemusta joten neuvoja ja suosituksia voisi antaa. Vapana olis visionin intro luokaa 5 joka aika rauhallinen toiminnaltaan. Auttaako tuo siima vaihto paljonkin kun kaikki käskevät vaihtaa halpis setteihin siiman ?? Itse olen katellut noita visionin siimoja onko niistä mitään kokemusta. DT vai WF ? hinnan ylärajana 60euroa.
Ratkaisu löytyy vastauksesta.

visa

Suosittelen Vissun Presentationia(WF). Etuja: pieni muisti, "kolmiokartio", ohut juoksusiima. Rullaa todella hyvin pitkälle ja muutenkin mukava heittää. Siiman pinnoite on kestävä, ei ole mulla kulunut juuri ollenkaan vaikka koko viime kesän raapiutu kivissä ja vaikka missä. Hinta menee hiukan yli tuon 60€, mutta kannattaa etsiä vaikka jostain alennuskoreista jos sattuisi tärppäämään :)

matiaz

Hinta menee hiukan yli tuon 60?, mutta kannattaa etsiä vaikka jostain alennuskoreista jos sattuisi tärppäämään :)

Tuon siiman hinta on Visionin kuvaston mukaan 53?! Ei vähän yli 60?! Ja Rialinnassa tuon siiman hinta on 46?uroa!
Todella hyvä siima tuo, ittenikin ois tarkotus se nyt kevääks toiseen vapaani ostaa :D
"Jos syö haukee ei millään laukee, jos syö lohta tulee kohta, jos syö siikaa lentää liikaa, jos syö lahnaa lentää pelkkää mätitahnaa."

www.perhokalastus.info

LaZe.W

Itse sain Presentationin 43€ sopuhintaan täältä Kajaanista.
Pilkintää, vetouistelua, heittelyä,perhokalastusta, perhonsidontaa ja tietysti ongintaa