Paheet

Started by Tom, May 20, 2008, 21:52:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rambo-Jonne

No ainakin kynsien+sormien nahkojen jyrsiminen(sitten kun kynnet on syöty). Yleensä kun kesäloma alkaa niin vähenee tuo jyrsiminen, eli olisiko jotain koulustressiä :D. Tosin on jäämässä tavaksi...

samwagen

Itselläni on kantapäissä sellainen kuiva kohta, josta nahka on haljennut. Sitä tykkään repiä, kun siitä irtoilee sitä kuivaa nahkaa. Tätä tapahtuu siis illalla kotona saunan jälkeen, eikä esim. koulussa tai kauppa jonossa.

UppoPerho

Kynsien pureskelu ja kiroilu.. :wink:
Moon Pohjanmaalta, PERKELE!

_partamonni_

kynsien, sekä kynsienreunaihon pureskelu, todella inhottavaa, kun siitä on tullu tapa, joskus pureskelee niin paljon että sormen päät on ihan hellinä, ja tietysti tupakan poltto, mutta siitä en nyt yritäkkään luopua.
kalastus on taitolaji..mietippä sitä!

suorasanhainen laphalainen.

Vikke

Quote from: Vikke on June 01, 2008, 14:17:22
Ainakin kaksi löytyy.

1. Karkkia ehkä tulee syötyä liikaa, tai en kyllä syö pääasiassa kuin Lauantaisin, mutta joskus viikollakin tulee syötyä.
2. Hiuksien "pyörittely". Teen jämeriä takkuja, jos esimerkiksi katson televisiota. Nyt ei toki voi, koska hiukset ovat "siilinä" :lol:

Mutta eivät nuo mitään ongelmia minulle ole.

Karkit siis menee, jos niitä tulee ostettua. Mutta en kyllä käy yksin ostamassa kuin Lauantaisin. Eikä noita hiuksia ole pakko pyöritellä, tämän varmentaisi se, että pitäisi aina siilinä. :-D
3. Kun ostan purkkaa, ja maku menee siitä vähän pois, niin yleensä vaihdan purkan aina uuteen.  :roll: Joskus tosin päätän, että mäyssään samaa purkaa niin kauan, kunnes maku ei ole minkäänlainen.
"Suurta saalista
tärkeämpää on se, kuinka paljon kala tarjoaa urheilua pyytäjälleen." -Alex Hintze

tonko__

mulla on toi kynsien pureminen erittäin suuri pahe.. joskus jyrsin kynsiä niin että puren kynnen takareunasta lähtien eteenpäin.. joskus ihan tulehtumis pisteessä.. monesti ihan ouon muotonen ku kattoo sivusta sitä kynttä.. kerran siitä kohasta irtos jotai outoa mätää..

no kahvin juonti.. liekkö tuo niin paha.. tosi kova suklaan ja sipsin syönti.. lähes joka kuitissa mikä mulla on jääny raha pussiin ni lukee että Maitosuklaa levy tai Nacho Balls sipsit..   :-D  siihen lisäksi vielä yksi: Sitruuna Lime Juissi.. kaikki keltasta  :lol: joo ja toi suklaa on lähes aina Marabouta!!

joo ja kiroilu..

Raidari

Eiköhän ne minun paheeni ole tässä:

1. Kynsien pureskelu. Aina sama meininki aamusta iltaan, hyvä että on edes kynnet tallella
2. Karkin syönti. En ymmärrä mitä ihmeen iloa siitä on kun rahaa menee kun suussa maistuu sokeri.
3. Jäätelötikun pureskelu. Joka kerta kun olen syönyt jäätelöni loppuun niin aina pitää pureskella sitä tikkua.

El Dorado

A Nenän kaivelu
B Beat Boxaus... :-D
C LEIKKIMIELI on pahin, en jaksa selittää sitä.
Pohtikaapa itse.

Torro

Quote from: P1lkk1master on July 23, 2008, 20:32:36
3. Jäätelötikun pureskelu. Joka kerta kun olen syönyt jäätelöni loppuun niin aina pitää pureskella sitä tikkua.
Onkohan tuutit sitten suunnitellut tälläisten ongelmaisten auttamiseksi? :-D
perhokalastus on parasta mitä mies voi tehdä housut jalassa

Siikapossu

Lisätäänpä yksi olennainen pahe: Suutun jos en saa kaverin luona juoda kahvia mörkömukista.

Kaveri antaa minulle aina tahallaan mukin jossa muumipeikko pyllistää.  :evil:

samwagen

Quote from: Siikapossu on February 06, 2009, 18:18:35
Lisätäänpä yksi olennainen pahe: Suutun jos en saa kaverin luona juoda kahvia mörkömukista.

Kaveri antaa minulle aina tahallaan mukin jossa muumipeikko pyllistää.  :evil:
Tai sen, missä haisuli kuskaa niitä pulloja.
Itellä yksi pahe lisää on pelikoneet, mutta ei haitta koska voitan aina.

jompsu

ainakin mulla on tuo jäätelötikun pureskelu yksi paheista,mistäköhän sekin johtuu :roll:
muita paheita on ainakin karkin syönti ja kynsien pureskelu :-(
tä...?

Pescador

-Piereskely (sukuvika miehillä :-))
-Kynsien pureskelu
-Kahvin juonti, joka kyllä on tapa josta en yritä päästä eroon.

E: Unohin ihan pahimman, karkin syönnin :evil:

Hagge

1: Muisti. Unohtelen aina asioita, jotka pitäisi muistaa. Esim eilen kello kymmenen muistin, että tänään piti palauttaa valinnaisaine laput, jotka oli jaettu kaksi viikkoa sitten.
2: Hillitön pilkun käyttö tässäkin viestissä, jotenkin niitä vain aina tulee ja paljon.
3: Karkin syönti, tänäänkin irtokarkkeja.
4: Jos paheena pidetään, niin jäätelötikkujen pureskelu.

Ennen oli ongelmana kynsien pureskelu, ei enää.

lareman

1. Vessassa lukeminen, 30-60min...
2. Pikkuveljen kanssa riitely
3. Kynsien haistelu
4. Oudot mietteet  :lol:
5. Konetusta joskus liikaakin

Tornio_River

1.aamu suihku 20-50minsaan
2. Meerin grilli juusto burgerit
3.Kalja
4.viina
5.maito(3-4litraan per päivä)

Morripoika

Quote from: lareman on February 20, 2009, 17:48:49
3. Kynsien haistelu
Onnea! Tämä on oudoin pahe tähän mennessä! :-D

Itsellä on vieläkin tämä hiton paidan kauluksen pureminen.. Vain mustia paitoja voi oikeestaan pitää, kun ei näy puremisen jäljet niin pahasti.
Kalastusta, metsästystä ja urheilua.

Hurri.

kyllä se pahin pahe ton kiroileminen ja sitten tämä että karkkia tulee ostettua yleensä aina kun käy kaupassa mut pitäs yrittää saaha siihenki säännöllisyyttä

Juseli

Quote from: morripoika on February 20, 2009, 18:06:08
Quote from: lareman on February 20, 2009, 17:48:49
3. Kynsien haistelu
Onnea! Tämä on oudoin pahe tähän mennessä! :-D

Itsellä on vieläkin tämä hiton paidan kauluksen pureminen.. Vain mustia paitoja voi oikeestaan pitää, kun ei näy puremisen jäljet niin pahasti.
Hrrrr.. Itse en pystyisi tuohon. Tulee kylmiä väreitä pelkästä ajatuksestakin.  :-D

[TSK]Topa

Pahin pahe varmaan,kun jumitan lehden kanssa huussissa.
Liika juominen.(Ihan sama mitä juo).

.Ville

Quote from: El Barto on July 24, 2008, 23:12:37

C LEIKKIMIELI on pahin, en jaksa selittää sitä.

Sitä pitääkin olla, muuten ei tulis mitään.  :wink: Elämä ois liian vakavaa.
<><