Mitä teet työksesi ?

Started by Aatami, February 17, 2007, 07:53:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

hd-dvd

Tammikuusta asti työtön...(pääsin armeijasta) Sain viimein kelalta työttömyyskorvaukset(eihän siinäkään taistelussa mennykkö puolivuotta -.-) , ja muutimme omaan kämppään  :-D. 26.8 Alkaa AMK opinnot. Insinööriksi pitäisi kait tässä 5v sisään valmistua.

unskilo

Itsekin olen opiskelija: aloitan Oulun yliopistossa biokemian koulutusohjelmassa, mutta suunnitelmissa on vaihtaa alaa ensi vuonna, todennäköisesti Tampereen yliopistoon bioteknologian linjalle. Tavoitteena olisi päästä jonkinlaiseen asemaan johonkin lääkefirmaan. Olisin päässyt tuonne bioteknologiaan jo tänä vuonna, mutta elämäntilanteesta johtuen jäin Ouluun opiskelemaan suunnilleen samaa alaa.

Saattaa myös olla, että hankkiudun ensi vuonna opiskelemaan Tampereen teknilliseen yliopistoon diplomi-insinööriksi ;) Alasta ei vielä ole tietoa, mutta kaipa tuo tarkoittaa, että seuraavan vuoden aikana pitäisi opiskella matikkaa, fysiikkaa ja kemiaa, että jotain edes palautuisi mieleen ennen pääsykokeita. Sisään olisi nimittäin kiva päästä.
http://unski.pulu.org/onki/  Kalastusblogini. http://rohtologi.pulu.org/ Opiskelublogini.

Timpe

Olen koulutukseltani Automaatiotekniikan inssi, ja työskentelen tällä hetkellä kolmatta vuotta automaatiosuunnittelijana eräässä suunnittelutoimistossa.

Jabetsu75

Suomennan englannin kielisiä tekstejä työkseni ja uskokaa pois..suomentamista riittää tässä maailmassa.
O Tempora o mores

Sebastian

Levy- sepäähitsaaja.. Tosin helmikuusta saakka ollu lomautettu..
Uudesti syttynyt

Timpe.mp3

Kertokaas joku tietävä, mikä on kalastukseen liittyvää, rahakasta työtä? Sellanen kiinnostaisi jatko-opiskelua ajatellen.

jarmoankka

kalastus---->työ------> rahakas....?  Pätevä mainetta saava kalastusopas kenties. Tutkijan virat kalanjalostuspuolella lienee.