kyrönjoen pato

Started by Anonymous, September 10, 2003, 21:08:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Anonymous

ootteko känyt kalassa kyrönjoen padolla ylistarossa.sain sieltä toissapäivän ongella kilosen säynävän ja kaks 2 kiloista haukee,ja pilkillä tietenkin affenta.kertokaa kokemuksistanne ja saaliistanne ja millä uistimilla pyydystitte ne

ps.kaveri sai samalla kerralla mato-ongella 2 kirreä ja 2.5kg hauen.oon kuullut että sinne on istutettu nevalohta,kokemuksia?

hk

Itse kalastelen isonkyrön alueella ja en kyllä tuosta nevan lohesta olisi niinkään varma.
Jepulis

Anonymous

ootteko känyt kalassa kyrönjoen padolla ylistarossa.sain sieltä toissapäivän ongella kilosen säynävän ja kaks 2 kiloista haukee,ja pilkillä tietenkin affenta.kertokaa kokemuksistanne ja saaliistanne ja millä uistimilla pyydystitte ne

ps.kaveri sai samalla kerralla mato-ongella 2 kirreä ja 2.5kg hauen.oon kuullut että sinne on istutettu nevalohta,kokemuksia?

Olitko mahdollisesti Malkakoskella kalassa?!?

ps. sieltä kuulemma joku sai 12,5kg hauen...

Anonymous

Niin mitähän patoa mahdat tarkoittaa? Kenties vastavalmistunutta patoa Kitinojalla? Se on muuten erinomainen kalapaikka.

hk

Vai mahdollisesti hiirikosken patoa? Ottaa kyl päähän ku just toi sama paskajoki on oma "kotijoki"  >:(
Jepulis

Anonymous

Siita 12,5kg hauesta oli kuvakin paikallisessa sanomalehdessa. En ole varma mista kohtaa se saatiin, mutta samoihin aikoihin saatiin toinenkin, hieman edellista pienempi, rumilus samalta seudulta.
Ylistarossa pitaisi olla kirrea, koska seinajoki tekee sinne velvoiteistutuksia, mutta jostain syysta siella nayttaa aika kuollelta. Ja taimentakin pitaisi kuulemma olla mutta ei vain ole nakynyt. Kavin kerran perhostelemassa Pelmaankoskella (Esson risteyksesta suoraan joelle) ja oli kylla ruton natti paikka mutta jalokalahavainnot jaivat laihaksi.