Kalapaikkoja Itä-Helsingissä

Started by Pine, August 11, 2002, 22:41:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Pine

Sattuisiko löytymään ketään Itä-Helsingissä kalastaneita? Mistä päin löytyisi hyviä heittelypaikkoja? Tuo tältäkin sivulta linkitetty Helsingin kalastuspaikat kun on vielä varsin vajavaisen oloinen.

raputiimi

http://www.kolumbus.fi/raputiimi/kp/index.html tuolta löytyy ainakin jotain, hyviä heittely paikkoja on myös keväällä Uutelan rannat (taimenen toivossa=)
-----------------
Juha Salonen
Taimentiimin puheenjohtaja
Nuorten kalastajien asialla
//www.skes.org

Viking_Herring

No itse Itä-Helsinkiläisenä suosittelen sitä, että pyörän kanssa lähdet rantapolkuja pitkin ja katsot hyviä kalapaikkoja. Niin ne minunkin kalapaikat on löytynyt. Muutamia paikkoja joita suosittelen on esim. Vartiokylän lahden ylittävän sillan vierustat kuhan toivossa.Paras kuha sesonki on siellä kesäkuun alussa kutuaikaan. Uutelasta on kanssa hyviä heittely paikkoja. Etsivä löytää..
El-P:"Even When I Say Nothing It´s A Beautiful use of negative space!"

Viking_Herring

Löysin tossa ihan kivat sivustot aiheeseen liittyen siellä on ainakin tuosta Vuosaaren uutelasta juttua..

http://www.megabaud.fi/~arskaxjn/uutela01.htm

Jos vielä kiinnostusta löytyy..

Pine

Kyllä löytyy, kiitos Viking_Herring!
Kävelin tossa viikko pari sitten koiran kanssa vapa olalla hyvässä uskossa Vartiokylänlahden rantaan, mutta umpijäässähän se oli. Eikä taida enää tilanne paljoa muuttua tänä syksynä  :-/

Viking_Herring

QuoteKyllä löytyy, kiitos Viking_Herring!
Kävelin tossa viikko pari sitten koiran kanssa vapa olalla hyvässä uskossa Vartiokylänlahden rantaan, mutta umpijäässähän se oli. Eikä taida enää tilanne paljoa muuttua tänä syksynä  :-/

Eilen se ainakin ihan auki näytti olevan, mutta luulen että se jäätyy nytten viikonloppuna uudestaan ja uskon vahvasti ettei sieltä pahemmin mitään enään tule. Ens keväänä sitten Uutelan rannoille pohjaonkimaan siikaa.. sieltä sitä löytyy.  ;)

Pine

Eilen se ainakin ihan auki näytti olevan, mutta luulen että se jäätyy nytten viikonloppuna uudestaan ja uskon vahvasti ettei sieltä pahemmin mitään enään tule.

Joo, kyllä nämä kelit alkaa siltä näyttää. Jos muuten satut näkemään tuolla Vartiokylänlahdella semmosta pari-kolmekiloista haukea, jolla on mun Rapala Minnow Spoon huulessa, niin käske palauttamaan mulle  ;)

Viking_Herring

Joo, kyllä nämä kelit alkaa siltä näyttää. Jos muuten satut näkemään tuolla Vartiokylänlahdella semmosta pari-kolmekiloista haukea, jolla on mun Rapala Minnow Spoon huulessa, niin käske palauttamaan mulle  ;)

;D
Siellä on sittenkin kalaa hyvä että joku sieltä sitä saa. Mistä kohden tärppäs?
Ihan tota ens kalastus kautta ajatellen..

Pine

;D
Siellä on sittenkin kalaa hyvä että joku sieltä sitä saa. Mistä kohden tärppäs?
Ihan tota ens kalastus kautta ajatellen..
Tuolta Puotilan kartanon puiston ja venesataman väliltä (eli lahden länsirannalta) kaislikon reunasta tärppäs ja melkein tuli ylöskin, mutta perukkeesta petti lukko ja sinne jäi Minnow Spoon ja hauki  :(
Miksi tuolla ei olisi enemmänkin kalaa, kaislikonreunaa ainakin riittää...