Chat

Author Topic: keski-suomen kalapaikoista  (Read 4218 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

UL_Tommi

• Guest
keski-suomen kalapaikoista
« on: July 02, 2002, 19:44:39 »
kesälomalla mökille lähdössä joka sijaitsee asikkalassa päijänteen rannalla.Pitäs löytää joku pieni metsälampi taikka koski n.100km säteellä ko. paikasta.

stealy

• View Profile
    • Email
Re: keski-suomen kalapaikoista
« Reply #1 on: July 02, 2002, 20:02:05 »
Siis haluat päästä johonkin muualle kalaan? Koskista ainakin Tainionvirta Hartolassa on ihan hyvä paikka. Ite olin siellä pari vuotta sitten kun en vielä mistään mitään tajunnut mut taidan tänä vuonna mennä uudestaan kokeilemaan. Jyrängönvirta Heinolassa mut ei kyllä varmaan ul:llä pärjää. Metsälammista ei mitään tietoo.
En tiiä ymmärsinkö kysymystä oikein mutta noita paikkoja ainakin ite kokeilisin.

UL_Tommi

• Guest
« Reply #2 on: July 03, 2002, 09:59:36 »
missäs päin se tainionvirta siel tarkemmin sijaitsee?

stealy

• View Profile
    • Email
« Reply #3 on: July 03, 2002, 20:53:56 »
jaa...no ainakin koskenniemi camping nimisessä paikassa myydään lupia. Mielestäni netistä löytää aika hyvin juttua.  
Kun menee Hartolan keskustaan niin on kyllä helppo löytää koskia, mutta en tiedä kuin tuon yhden lupapaikan.
Koskia on n.5 eri puolilla Hartolaa, joten autoa tarvii.
Vinkkejä en osaa sanoo mut on ainakin kauniita koskia ja mitä oon keskusteluista lukenut niin ihan hyvä paikka.
UL-vehkeille just sopiva paikka.

UL_Tommi

• Guest
« Reply #4 on: July 04, 2002, 08:58:38 »
thx,kun kerroit...pitääkin ilman muuta käydä siellä joku kerta...ja luvatkin varmaan on ihan normaalihintasia,koska kyseessä tuskin on ihan mikään tosisuperkalaisa-koski.

stealy

• View Profile
    • Email
« Reply #5 on: July 04, 2002, 17:25:48 »
Luvat ei ainakaan silloin ollut kauhean hintavia. Asiansa osaavalle kalastajalle saalista tulee varmaan aika varmasti....ei mulle kylläkään :(
mut tänä vuonna uudestaan

center>