Chat

Author Topic: Hauskin tapahtuma kalassa  (Read 1572 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nikuttaja

• MSN Messenger - niku_taku@hotmail.com
    • View Profile
Hauskin tapahtuma kalassa
« on: June 20, 2005, 18:49:20 »
eli tänne pyydän hauskoja juttuja mitä on kalassa käyny. minä olin kerran kalassa kavereitteni kanssa heitin sitten vahingossa kaverini korvaan lipalla ja siihen se sitten jäi kiinni mutta ei siitä ihan lääkäri reissua tullu kun saimme sen itse irti ilman suurempaa vahinkoa laastaria korvaan ja kalastusta jatkamaan  :D

erekki

• MSN Messenger - erekki_91@hotmail.com
    • View Profile
Re: Hauskin tapahtuma kalassa
« Reply #1 on: June 20, 2005, 21:22:40 »
Quote from: nikuttaja
eli tänne pyydän hauskoja juttuja mitä on kalassa käyny. minä olin kerran kalassa kavereitteni kanssa heitin sitten vahingossa kaverini korvaan lipalla ja siihen se sitten jäi kiinni mutta ei siitä ihan lääkäri reissua tullu kun saimme sen itse irti ilman suurempaa vahinkoa laastaria korvaan ja kalastusta jatkamaan  :D

ja kaveria lipalla heittäminen korvaan oli hauska tapahtuma?

puolisukeltaja6

• MSN Messenger - nokkaposti@hotmail.com
    • View Profile
    • HeQ:n kalastussivu
    • Email
« Reply #2 on: June 21, 2005, 11:44:32 »
Kaverin korvaan OMALLA lipalla. Tällanen aihe on jo.

nikuttaja

• MSN Messenger - niku_taku@hotmail.com
    • View Profile
« Reply #3 on: June 21, 2005, 13:27:17 »
ai on vai  :roll:  no ei se nyt niin hauska tapahtuma ollut  8)

pöllökala

• Guest
hauskin tapahtuma kalassa
« Reply #4 on: June 22, 2005, 00:16:47 »
No olihan toi ihan hauska tapahtuma, vaikka ei ehkä kaverista. Itselläni tyttöystä erehtyi lähtemään mukaan kalaan haukireisulle Saimaalle ja eväitä syödessä sai todistaa tapahtumaa, kun leipä lähti suunpielestä kuin markan munkki. Nousi juuri seisomaan veneessä, kun heitin lusikkaa. En huomannut  selkäni takana tapahtuvaa liikehdintää ja viskasin oikein tunteella. Donna kirkas ja ruisleipä lähti kaislikkoon. Minua nauratti ja akka ei kun vaahtosi.

center>