Jahas.. mikäs tässä on sitten ajatus? Taas brassailla välineistöllä? Tällä kertaa ei sentään gallup galluptoiminnolla, mutta kysymyksen järkevyyttä osannen epäillä. Ittelläni on 80% välineistöstä turhaa tavaraa, aktiivisessa käytössä on murto-osa tarvikkeista. En oikein ymmärrä, että miksi tehdä thread jossa kehuskellaan KUINKA PALJON TAVARAA OMISTAA. Materialismi ei ole kovin ihailtava ominaisuus, mun mielestä ainakaan.
Itte olen jopa jakanut ilmatteeksi pois joutavia rojuja (ts. itte en tartte) ja myynyt puoli-ilmaiseksi pikkusäätöä kaipaavia vaappuja yms, tosin olisin voinut ne säilyttää ittelläni ja kehua tässä että "kyllä mulla paljo on tavaraa".
Mitä sillä tavaralla tekee, jos ei kerkiä käyttämään. Riittää että on 1 tavallinen virveli, 1 kevyempi setti, perhovermeet ja pari vetovapaa + mato-onki. Pilkit ja muut tietenniin päälle. Mutta mitä näillä kakkos-kolmos-nelos vavoilla sitten tekee? Pahan päivän varalta ne on, mutta kuinka moni ottaa sen vanhan lahon kepin käyttöön, vai ostaa sittenkin uuden? Phuoh.. melkeen voisi pistää ilmaiseksi.. öö.. tai vaikka jonkin kilpailun (kala.com tyyliin) palkinnoksi näitä rojuja joskus. Ittelleni niistä ei iloa ole. Muutossa pitänee tehdä tulevaisuudessa inventaariota. Joku aloittelija saattaisi niistä vaikka hyötyäkin...