Vetosetti

Started by Bluery, July 18, 2005, 14:04:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bluery

Elikkäs, onko tämä hyvä vetosetti?

mene www.salakala.fi Ja sieltä shakespeare 2005 ja solara vetosetit alk.65€ Sitä klikkaat niin onko se hyvä? ajattelin ostaa.

Ja onko heittelyyn hyvä vapa johon saa 10-30gr. Uistimia ja abu garcian käyttämätön kela heittelyyn tarkoitettu se kela. ( Ostin lauantaina sen kelan. )  

Kiitos.
"Kuivan maan kalastaja"  8)

kimm otus

kannataa ostaa :)  :)

Eräjormat

Kai noil jotain tekee mut jos enemmän kalatat nii varusteisiin kannattaa panostaa vähä enemmän 8) , riippuu vähä mitä kalaa huijaat jne.
SaaMamiES!!! :wink:

käy reenistä ku vetää kalaa sen minkä jaksaa...

Järväri

Kyllä halpiskeloillakin ihan hyvin pärjää, vaikka enemmänkin kalastaa. Tuo solara näytti liikkeesä ihan laadukkaalta peliltä, mutta hinta on sheikkipirtelöksi aika kova. Tolla hinnalla saa jo döörin 6000:n tai six star:n. Ite ostin alkukeväästä niitä kaikkein halvimpia shakespeare comissareja ja hyvin pelaa. Hinta alle 30 ekee kappale ja silti 3 vuoden takuu, mut ei noi varmaan pitemmällä tähtäimellä tuu yhtä edullisiks ku laadukkaammat, mut raha ei kasva puussa.

Peksim

Kuten Järväri tuossa edellä sanoikin, niin kyllähän noilla "halpis seteillä" pärjäilee ihan hyvin, varsinkin jos uistelu on satunaista hommaa. Pidemmän päälle edullisemmaksi tulee kuitenkin ostaa kerralla kunnon vetokelat esim. penn, dööri...
Hintaa tuolla kyllä minusta olevan hieman liikaa shaken setille. Jos lähelläsi on honkkari niin kannattaa käydä siellä katsomassa juuri tuota em. comissarin kelaa, joka on näin 3 vuoden kokemuksella varsin hyvä hintaisekseen.
"Elämä edessä tukka takana"- Marko Kiprusoff

Mika69

Itse olen ollut tyytyväinen seuraavaan pakettiin:

Kelaksi Okuma Classic 30 L

http://rialinna.entecore.fi/index.jsp?pid=77&productid=100

ja Vavaksi Daiwa Jupiter Boat 210 cm

http://rialinna.entecore.fi/index.jsp?pid=77&productid=483

Ei kai tää mikään hifistin paketti ole mutta, itse olen pärjäillyt näillä vehkeillä hyvin.

-Mika
Kalastus on parasta, mitä mies voi kokea housut jalassa!