Chat

Author Topic: Oulun Kuusisaaren kalalaituri ärsyttää!  (Read 2710 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

´Matziki`

• View Profile
Oulun Kuusisaaren kalalaituri ärsyttää!
« on: July 31, 2005, 13:30:20 »
ärsyttää tuo oulun kuusisaaren kalalaituri kun nytkään ei pääse kalalle kun siellä on joku hel**tin festivaali ja nyt mietin sitä että minkä imeen takia oulun on pitänyt rakentaa ne kalalaiturit tuollaiseen paikkaan missä on vähän väliä jotain jumputijumputi tapahtumia eikä sinne pääse koko saareen ilman että maksaa jonkun ihmeen festarimaksun

(eläkää nyt suuttuko tästä aiheesta mutta kun ärsyttäää........)

Edit. Aihetta kuvaavampi otsikko.
Kalle kustaa korkki muniansa sorkki, munat meni rikki ja kalle sitä itki. Äiti osti uudet, oli liian suuret, sisko antoi omat, oli liian somat, isä teki puusta ja kusi tuli suusta !

(vaihdoin nimen ennen olin kalajäbä93)

´Matziki`

• View Profile
« Reply #1 on: August 01, 2005, 13:34:24 »
huh no eilen pääs sitte sine lopulta mutta nyt oli viety koko laiturit per***seen ja joessa lillu jos jonkinpoista pahvilautasta niin piti sitten mennä madekosken sillan alle kalalle (sieltä saa aina jotain)
Kalle kustaa korkki muniansa sorkki, munat meni rikki ja kalle sitä itki. Äiti osti uudet, oli liian suuret, sisko antoi omat, oli liian somat, isä teki puusta ja kusi tuli suusta !

Anonymous

• Guest
« Reply #2 on: August 01, 2005, 17:11:30 »
Ja muistetaan siivota ne tyhjät uistinpakkaukset pois eikä heitellä rannalle ;)

´Matziki`

• View Profile
« Reply #3 on: August 02, 2005, 09:33:17 »
no niitä uistinpakkauksia siellä ei näkyny

qsisaari

• Guest
« Reply #4 on: August 02, 2005, 11:44:58 »
Eihän siellä ole ollut koko kalalaituria koko kesänä. Mitäs tuo jäbä sekoilee? Laituri tulee syksyisin lähinnä lippojia varten.

center>