Chat

Author Topic: GTfour SW  (Read 3238 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

peltzi

• View Profile
    • Email
GTfour SW
« on: November 03, 2005, 18:56:54 »
kenelläkään kokemuksia vavasta käytössä?
Itse oon päässyt vain kaupassa testailemaan ja tuli sitten tilattua yks kibale noitakin kokeiltavaks meritaimen jahtiin merelle...
Vapa kyllä tuntui yllättävän jäykältä, siis ei varmaan poweri lopu ihan heti kesken ( toivottavasti ) kyseilellä paikalla missä käyn niin näkyy joka vuosi noin 5 kilon taimeniakin seilaamassa ja keskikoko on melkeen 2 kilon luokkaa...
Kaverin 3Zonesta kun loppuu selkäranka isomman kanssa jo niin jospa tässä olis jo voimaa... :roll:

Pete

• Global Moderator
    • View Profile
    • http://www.stcroixrods.com/
Re: GTfour SW
« Reply #1 on: November 23, 2005, 20:35:39 »
Quote from: peltzi
kenelläkään kokemuksia vavasta käytössä?
Itse oon päässyt vain kaupassa testailemaan ja tuli sitten tilattua yks kibale noitakin kokeiltavaks meritaimen jahtiin merelle...
Vapa kyllä tuntui yllättävän jäykältä, siis ei varmaan poweri lopu ihan heti kesken ( toivottavasti ) kyseilellä paikalla missä käyn niin näkyy joka vuosi noin 5 kilon taimeniakin seilaamassa ja keskikoko on melkeen 2 kilon luokkaa...
Kaverin 3Zonesta kun loppuu selkäranka isomman kanssa jo niin jospa tässä olis jo voimaa... :roll:

No miten se on toiminut ? Oltiin tuolla Hammaruddassa testaamassa kyseistäkin vapaa. Voimakas ja tarkka se ainakin oli. 21 vapaa oli mukana ja ei tämä GT4 SW huonosti pärjännyt ollenkaan..

Kerrotko miten siitä 3Zonesta loppui selkäranka
?

peltzi

• View Profile
    • Email
GTfour SW
« Reply #2 on: November 26, 2005, 01:39:59 »
Siis paremman kokoisen kalan kanssa ei riitä vavassa vääntöä tarpeeksi... GTfourissa tuntuu olevan enemmän voimaa elikkä selkärankaa...
Kyllä, pitkäheittoinen ja todsella tarkka vapa on kalastaa... vielä kun saisi tuon ampumapään mitoitettua kunnolla... nooohhh kyllähän tuollakin lentää ihan tarpeeksi  :)
Vapakyllä vpisi olla ihan tuonne merikarviallekkin passelia tavaraa lohien kanssa pelatessa... nopeasti pintaapitkin kalastaen

Pete

• Global Moderator
    • View Profile
    • http://www.stcroixrods.com/
GTfour SW
« Reply #3 on: November 27, 2005, 20:27:43 »
Quote from: peltzi
Siis paremman kokoisen kalan kanssa ei riitä vavassa vääntöä tarpeeksi...

Vai niin, että sillä tavalla...;)  Selvähän se sitten !

peltzi

• View Profile
    • Email
GTfour SW
« Reply #4 on: November 30, 2005, 23:00:03 »
nyt on sitten ensinmäistä isompaa kalaa pidetty tuonkin vavan kanssa kiinni... arviolta 5-6i vähän yli meritaimen meressä, harmi vaan että meni karkaamaan. veti perukkeen poikki.Vapa on kyllä tuohon 10 jalkaiseen visionin 3Zoneen verrattuna erittäin kevyt heittää.
Vapa muutenkin heittää todella tarkasti ja pitkälle oikein mitoitettua ampumapäätä.

center>